tiistai 12. huhtikuuta 2011

NAIL POLISH

Olipas mukavaa herää aamulla siihen ku kissa alkaa repiä mun huoneen (vaivalla laitettuja) verhoja alas. En sitte jaksanu siihen mitenkää reagoida ni jossai minuutissahan se ne sieltä alas sai. Ei siinä sit voinu enää nukkuu ku auringonvalo täytti koko huoneen. Ah, kevätaurinko <3 Kelloki tosiaa oli vast jotai vähä yli 7 ja oisin saanu nukkuu viel ties kuinka pitkää... mur. Laitoin sit verhot tyylikkäästi teipillä takas paikoillee ja menin tekasemaan itelleni jotain aamupalaa. Otin pari kuvaa mun kynsilakka kokoelmasta.



Oon iha kauhee kynsilakka addikti! Heti ku nään jossai liikkees jonku uuden kynsilakan jonka sävystä mulla ei viel oo ni mukaanhan se sit tarttuu.. Omistan about 40-45 kynsilakkaa, kaikki ei oo nois kuvis ku osa niistä on jossai mun huoneen kätköissä enkä niitä jaksanu alkaa sieltä tonkimaan... Tosta alemmasta kuvasta hyvin näkyy et mun kynsilakka kokoelma on aika pinkki voittoinen. Enkä kyllä tosiaa osaa sanoo et miks.
Nappasinpa nyt yhen kuvan tosta riiviöstäkin:

En tiiä mitä se tos tekee? Varmaa yrittää juoda tost mukista.... Mimosa saa kyl useammin ku kerran päiväs mun sappeni kiehumaan.. :D

5 kommenttia:

  1. siis öö lol sofia kuka tarvii 50 kynsilakkaa ku kynsiiki on vaa 10 !!!!

    VastaaPoista
  2. Noh ei tossa ole mitään 50kpl laskin ja niit oli kai 37 ,itelläni on 36 ja oon 12 v :)

    VastaaPoista