sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

badadadda

Hello everybody! Onneks siellä Helsingissä tällä kertaa olikin hyvä sää. Just tossa viime viime postauksessa taisin valitella sitä et aina kun mennään sinne Japinkaa niin siellä on kauhee ilma. Mut nyt onneks paisto aurinko ja oli muutenki ihan mukava ilma. Järvenpäässä sen sijaan sato ku en sano mistä.

Lauantai ilta meni siis leffaa katsellessa ja tulihan sitä vähän herkuteltuakin (pizzaa ja karkkia). Myöhemmin illalla mentiin ulos pelailemaan korista ja kiipeiltiin sellasessa ihme jättikokosessa kiipeilyteline hommelissa. Näytettiin varmaan tosi fiksuilta siellä kun kaks kohta aikuista ihmistä leikkii siellä ku viis vuotiaat :D Tähän sopis varmaan hyvä sanonta että ei ne meitä tunne.

Tänään oon ollut pari tuntii Tuulin kaa ja oteltiin taas kuvia.. Mun järkkäri on koht entinen tätä menoo..

Ainii ja tulihan sitä heseski käytyy. Mun pitäs varmaan vakavasti harkita tätä hesestä ja mäkistä luopumista, yhyy. Eihän ne kilot vielä tässä iässä välttämättä tuu mut jos tätä menoo jatkan ni oon keski ikäsenä sellanen eteen päin vyöryvä plussa pallo.

Rakastan yli kaiken noit Tuulin leopardi lakanoita <3 tahtooo!

Löydettiin tollanen söpö katti jol oli oudosti taittunut toi häntä.

Tuuli löytää aina parhaat poseeraus paikat.

Oon wannabe lintu bongari.

Voisin vielä myöhemmin tänään tehdä päivän asu postauksen.

2 kommenttia:

  1. mä puollan kyllä edelleenkin tota lehtiroskista hyvänä paikkana poseerata :DD ja ps. tiän et himoitset noita mun lakanoita, ehkä sitte syksyllä ku sul on synttärit löydän sulle viel samanlaiset :D

    VastaaPoista