perjantai 17. kesäkuuta 2011

"hieman" kuvailua

Olin tossa Tuulin ja Suvin  kaa hieman testailemassa tota mun kameraa. Kuvii tuli yhteensä 156 ja yli puolet oli sellasii julkaisukelvottomii tai jotain irvistely kuvia. Yritin karsia tuolta joukosta ne parhaimmat. Tässä siis tän illan saldo:

Tää on taitolaji

paita H&M / hame seppälä / legginsit only /kengät cittari... ehehe / laukku ei tietoa
Mun ilme on taas tollanen "en tajuu mistään mitään" ilme :D

heppatyttö mä ooon

Mulla oli oikein mukava perjantai ja huomisesta tulee varmaan vähintää yhtä mukava ku mennään Japin kaa Helsinkiin leffaan ja varmaa syömään :) Toivottavasti vaan ei ala satamaan.. Säätiedotus ei kyl näytä järin lupaavalta. No, toivotaan et foreca ois TAAS väärässä ni säästyttäis sateelta. Paitsi et yleensä aika ku ollaan Japin kaa stadissa ni on huono ilma. Meil on joku ihme kirous näköjään. Talvella ku ollaan oltu siellä ni aina sato lunta ja oli kylmä ja kesälläkää ilma ei oo ollu järin kehuttava.

3 kommenttia: