tiistai 14. kesäkuuta 2011

viherpeukalo vauhdissa

Sain tänään töistä kaks tomaatin taimea ja istutin ne heti meiän etupihan kukkapenkkiin kun tulin kotiin. Ne oli mun laukussa muovipussin sisällä reilut pari tuntia ni ne näyttää vähän nuupahtaneilta mut nyt ne sai paljon vettä ni eiköhä ne paris päivässä näytä jo paremmilta.

 Ei kyllä näytä siltä että noista rupsahtaneista taimista vielä joskus alkais kasvamaan tomaatteja.

Nää mun äidin kasvit näyttää ehkä hieman hehkeemmilta ja paremmin hoidetuimmilta kun mun. :D

Tää kukkaruukku oli joku heräte ostos tiimarista. En tiiä et mitä mä sillä teen mut enköhän mä sille jotain käyttöö vielä keksi. Siellä tiimarissa oli joku loppuun myynti ni tää makso peräti 50 centtiä. Siellä myytiin kaikkea muutakin hienoa ja turhaa mut onneks mun raha tilanne oli just silloi aika heikko niin en taas päätynyt ostamaan kaikkee turhaa krääsää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti