torstai 28. heinäkuuta 2011

Otsis ongelmia

Oon nyt täs parin päivän pääst värjäämäs ton mun juurikasvuin pois niin aattelin et samalla mun pitäs tehä tälle mun otsiksellekkin jotain. Se on nyt viimeisen kuukauden ajan vaan roikkunu jotenkin epämääräisesti tos sivulla. Mullahan siis oli tarkotus kasvattaa sivuotsis ja sit sitä leikkelinkin vähän mut ei toi nyt oikein vastaa mun käsitystä sivuotsiksesta, tai ainakaan sellaisesta minkälaisen mä haluaisin. Oon nyt vaan laittanu sen aina pinnillä sivuun kun se tulee silmille...

Aattelin et pitäskö mun vaan leikkaa se sama suora otsis mikä mul oli tos varmaan vuoden ajan. Kattelin netist kuvii hienoista otsiksista ja täs on nyt sellasii mitä voisin harkita leikkaavani :

Toi Nelly Furtadon otsis ois kiva, ja se muistuttaa aika paljon sitä mikä mul oli viimeks. Toisaalt en ehk haluis ihan noin pitkää ku kulmakarvat jäis piiloon. Liian lyhyt otsis taas näyttää tyhmältä mun mielestä.



Mikä noist oitsiksist ois ois kivoin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti