torstai 21. heinäkuuta 2011

Picnikillä

Kello on kohta jo yli puolen yön ja tuntuu siltä että on vieläkin ihan yhtä kuuma kun päivällä oli. Säätiedotuksen mukaan huomenna tulisi vähintään yhtä lämmin päivä kun tänään. Mun pitäis nyt vakavasti harkita sen tuulettimen ostamista... Mun tuntien ostan sen vasta joskus aikuisena tai sitten jos päätänkin yhtäkkiä muuttaa Afrikkaan.

Iltapäivällä tuli niin tylsää että päätettiin Tuulin kaa lähteä järvenpään rantapuistoon picnikille. Eväät nyt sattu olemaan aika köyhänlaiset mutta pääasiahan on että mansikoita oli. Löydettiin vielä sellanen iso puu jonka varjossa oli sopivan viileää. Siellä sitten istuttiin ehkä reilu tunti syömässä, ottelemassa kuvia ja kuuntelemassa musiikkia :-D

Olin muuten tänään pitkästä aikaa hammaslääkärissä. Viime käynnistä taitaa olla aikaa sellaset 3 vuotta ainakin. Mun onnekseni mulla ei tälläkään kertaa yhtään reikiä ollut. Toivottavasti ei tule koskaan olemaankaan, koska oon kuullu aikamoisia kauhutarinoita siitä että paljonko se poraaminen sattuu. Hammaslääkäri vielä sanoi siinä lopussa että jos kaikilla olisi noin hyväkuntoiset hampaat niin hammaslääkäreille ei löytyisi kohta enään ollenkaan töitä :D


Selailin tässä äsken näitä viimeisimpiä postauksia ja huomasin että asukuvia on viime aikoina tullut aika niukasti. Joten tässä ois nyt parilta päivältä asukuvia :)

Toppi ja laukku Tuurista
shortsit H&M
kengät jenkeistä
ihastuin tohon laukkuun heti kun sen näin, vaikka Pauliina sanoki että se on mukamas "ruman värinen".. Ite oon aina pitäny beigestä :) Ja sehän on vielä tällä hetkellä muodissakin. Hintaakaan laukulle ei kertynyt kun vaivaiset 15e koska se sattu olemaan 50% alennuksessa.


mekko GT
käsikoru kirpparilta

Ja nyt meikä painuu pehkuihin! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti