sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

tyttöjen ilta

Eilen pidettiin pitkästä aikaa kunnon tyttöjen ilta :D Ekaks mentiin Millalle istumaan iltaa ja sitten lähdettiin keskustan rantapuistoon. Hauskaa oli, lukuun ottamatta sitä kun Millalle oli jostain partsilta kai lentäny sellanen kauheen kokonen ötökkä jol oli pitkät tuntosarvaet (hyyyhhh). Olin just siinä dataamassa Millan koneella kun Dana huomas sen ötökän ja mä tietenkin hyppäsin kiljuen pystyyn siitä ja juoksin toiseen huoneeseen turvaan :D Sit Milla päätti mennä kattoo mikä ötökkä se siel lyllertää ja ihme ettei kaikilta puhjennu tärykalvot ku Milla tunnetusti osaa kiljuu "vähän" lujempaa ku mä. :D Ötökkä episodin jälkeen lähdettiin sit junalla sinne rantsuun ja siellä istuttiin varmaan ainakin 3 tuntia.

Dana ennen ötökkä episodia.

Emmin kengät <3

Mun ilme on joku hymyn ja irvistyksen välimuoto.

Mite must tuntuu et näit tälläsii kuvii tuli aika paljo..

Kotona olin noin 11 aikoihin illalla, ja Pauliina tuli meille yöks :) En vielä tiiä et mitä tänään on suunnitelmissa tehdä mut jotain puhetta oli et lintsille vois ehkä lähtee. Saas nyt nähä sit :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti