tiistai 13. syyskuuta 2011

I hate these rainy days

Tänään oli taas tällänen päivä et olin kokoajan ihan puoli unessa ja ajatuksissani. Koulussa ku olis pitäny keskittyy tekee sellasia lakanoita niin mul kesti kokopäivän tehdä yks vaivanen lakana koska aivot ei suostunu mun kaa yhteistyöhön niin jouduin kokoajan vaan purkamaan ku ompelin sen jotenkin aina väärin...
Sit ku vihdoin pääsin himaan ja luin läpällä mun horoskoopin ni siinä sanottiin jotain tän tapaista: "haloo onko siellä ketään? Tänään ei kannata stressata jos mikään ei oikein onnistu".
Ehkä huomenna on sitten parempi päivä :D


Koulusta päästyäni päätin sitten vihdoinkin mennä ostamaan noi mun kauan himoitsemani kiilakorko nilkkurit. Oon siitä asti katellu noita kuola valuen kun ne tuli seppälään pari kuukautta sitten. Ikinä en vaan raaskinut ostaa niitä kun oon tällänen pihi. Ostan aina kaikkee turhaa krääsää ihan liikaa enkä koskaan mitään oikeesti käytännöllistä ja vähän kalliimpaa.
Ja siis eihän noikaan maksanu ku vaan 40e.... :D
Mukaan kaupungilta tarttu myös pari muuta juttua..


Aurinko putru sattu just tänä aamuna loppumaan niin ostin sit ekaa kertaa elämässäni tollasia ihme (mikskä noita kutsutaan?) puuteri palluroita.. :D
Seppälästä 5e


Emotionista ostin tollasen sähkönsinisen kynsilakan kahdella eurolla.

Iik huomikseks on kuulemma luvattu jotain syysmyrskyä :-(. Se ois nimittäin just mun tuuria et se myrsky osuis jokelaan samaan aikaan ku mä oon ratsastamassa. Ratsastuksenkaan jälkeen ei kauheesti huvittais kävellä kahta kilsaa juna asemalle painavat ratsastus kamppeet päällä...
Vitsi et rakastan näit syys ilmoja <3

2 kommenttia:

  1. moi:) kattelin tässä sun blogia ja huomasin tän (jo aika vanhan) tekstin ja huomasin noi IHANAT kengät, mistä ostit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm noi oli muistaakseni seppälästä ostettu (: joo ja ite tykkään kans tosi paljo noista!

      Poista