perjantai 9. syyskuuta 2011

kuvia keskiviikolta

Mulla on ollu kokopäivän jotenki ihan tyhjä pää. Jos luen jotain niin unohdan saman tien mitä oon lukenu jne.. Ehkä tää on jotain alkavaa syys masennusta. Ei oo vaan yhtään kivaa herätä sillee et herätyskello näyttää 7.00 ja ulkona on pilkkopimeetä ja jääkylmä. Talvea odotellessa... :D
Onneks tänään on sentään perjantai ja kouluakin oli vaan kahteen :)


Nää heppailu kuvat otti siis Suvi kun se oli keskiviikkona mun mukana tallilla :)




Joku tarkkanäkönen saatto ehkä huomata et kuvas taustalla näkyy palo auto :D Mitäs mä täs ratsastelen samaan aikaan ku talli palaa. No ei, vaan ku tuolla oli just käynnissä paloharjotukset.


edustavuus 10+


Loput kuvat taitaakin olla sitten vähintään yhtä edustavia niin taidan jättää ne nyt tälläkertaa julkaisematta :D
Asiasta kolmanteen.. Olin tänään koulussa aika tyylikäs.. Mulla oli Japin jotkut lötköt gollege housut jalassa ja mustat nilkkurit. Se Johtuu siis siitä kun eilen illalla menin Japille junalla niin Jokelassa sato kaatamalla ja mä viisas taas jätin sontsan kotiin ja kastuin tietty sit ihan märäks. Se on tosi mukava tunne kun on litimärkä nahkatakki, farkut ja kengät päällä ja sit on vielä käveltävää joku yli kilometri :D Aamuun mennessä mun vaatteet ei ollu sit kuivunut niin oli sit vaan pakko tepastella niis märissä kengissä kouluun ja koulussa sit olin kokopäivän vaan sukat jalassa. Tärkee inffo toiki.. :D

Tän illan ohjelmassa ois sit vaan faijalle meno ja parin kaverin näkeminen :) Toivottavasti en sit stadiin mentäessä hurahdu shoppailemaan. Nyt ku sitä rahaakin ois.. :D
Hauskaa viikonloppuu kaikille! :)

5 kommenttia:

  1. Missä tallilla käyt? Käytiin nimittäin tälviikol paloharjotuksis jossain tallilla :D

    VastaaPoista
  2. -tiinau: käyn rakella :D se on jokelassa :)
    Tuuli: eheh joo .. :D

    VastaaPoista
  3. aa okei, no sit se ei ollu sama mesta :D tää oli jossain jäken ja tuusulan rajalla.

    VastaaPoista