sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Taidetalolla Tuulin kaa

Mikäs sen parempi tapa viettää tylsää sunnuntai päivää ku kuvailu sessio Tuulin kanssa. Tuuli on töissä Järvenpään taidetalolla aina viikonloppusin, ja sen ei tarvii muutaku istuu siellä ja se saa siitä rahaa :D Päätimpä sitten mennä sen seuraks sinne istuskelee ja kuvailemaan pariks tunniks, kunnes mun kamerasta loppu akku.. Ja mulla ei oo mitään havaintoa et missä se laturi mahtais olla...


Laitoin vaihtelun vuoks vähän tollaset rajummat silmä meikit ja must ne sopii mulle ihmeen hyvin :D Ku aloin tekee noita niin luulin et lopputulos näyttäis silt et oisin vähintäänkin joku drag queen tai wannabe Lady Gaga.



Tuuli pakotti mut tälläsee extreme kuvaus asentoon. Olin ihan varma et tuun tuolt viel niskat edellä alas, mut onneks mun ninja taidot näyttäis olevan vielä hallussa.


muistan ku halusin lapsena aina talon mis vois tehä noin  :D



karvaliivi kirppikseltä / mekko h&m / legginsit lindex/ kengät tapas


varmaan tyyliin mun joka toisessa postaukses on tällänen "en kommentoi" kuva :D

Inkkari



Voisin tähän samaan postaukseen änkee myös pari kuvaa perjantaist:


Hurahdin sit taas vähän shoppailee mutten onneks ostanu ku yhet kengät spiritstoresta. Hintaki oli vaan vaivaset 10e.



Ton vekottimen Japi sai 18v synttäri lahjaks :). Ja sit mä sain sen vanhan kännykän :D


Siinä ne kuvat taiski sitte olla. Viikonloppu meni taas ihan liian nopeesti ku huomen on jo maanantai, ja viel sellanen mukava kaheksasta neljään päivä koulussa...
Mut on huomisessa onneks hyvätkin puolensa! Esim. suomen huippumalli haussa alkaa. Jej! :D Se taiski sitte olla ainoo hyvä puoli huomisessa.
Nyt jatkan sunnuntain viettoa (tylsistymällä). moikka! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti