maanantai 3. lokakuuta 2011

I could stay awake just to hear you breathing

Kauhee ilma! Koko päivän on vaan satanut satanut ja vielä kerran satanut.. Vois se talvi vaik mun puolest alkaa jo tulla, eihän tota sadetta kestä kukaan. Ja aina kun sataa niin oon jättäny sontsan himaan ja sit se on laukussa kun ei sada. Tyypillistä :D
Mulla on ollu tänään kieli kokopäivän jotenki oudosti turvonnut? Sit se on kans kipee noista reunoista kun kokoajan vahingossa puren siihen. Mulla ei oo mitään hajua minkä takia se on turvonnu. Enhän mä ees oo allerginen millekkään eikä mulla mitään nuhaakaan oo? Toivottavasti tää ei nyt täst enään enempää turpois, ku ois kuitenki ihan kiva jos pystyis puhua ja syödä.
Oon ostellu aika paljon kaikkia juttuja jota oon unohdellu esitellä täällä blogissa. On ollu vaa jotenki kuvaus into laantunut. Nyt sain vihdoin koulun jälkeen aikaseks ottaa niistä kuvia :)


Laukku 7e kirppikseltä


Laukku 3e kirppikseltä. Mietin täs just et miksköhä oon näin hurahtanu eläinkuoseihin?


nahkahanskat 3e kirpparilta


Juurikasvu alkaa taas näyttää uhkaavalta.. Hiusväri 5e


Tökötti tummille silmänalusille 11e emotion. Oisin niin pulassa ilman tota, koska toi oikeesti toimii :D


Mutsi osti tollasen mailman söpöimmän herätyskellon ni piti siitäki saada kuva :D! Huono puoli tos on se et se herättäis mut vaik kilometrin päästä...


Puman hajuvesi noin 25e emotion

sit voisin viel esitellä mun hienon synttäri kortin minkä Dana ja Emmi oli mulle perjantaina tehnyt :D Tuli aika hyvät naurut kyl :DD


Mul on taiteellisia kavereita =))

Oli muuten aika karmeeta aamulla ku heräsin Japilta ja ulkona oli ihan pilkkopimeetä ja kylmä :( Sit ku menin kouluun ni muistin viel et "jes" ekat kaks tuntii liikkaa ja meitsi on ihan koomassa. Sit olinki yllättävän aktiivinen siel tunnil :D Sain jopa aikaseks tehtyy yhen maalin sählyssä ja olin kokoajan juoksemassa sen pallon perässä. :D Outoo käytöstä multa maanantai aamuna...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti