maanantai 24. lokakuuta 2011

new stuff


Sormus seppälästä.

Käytiin tänään mun pikkusiskon kaa pienellä shoppailu reissulla. Ihmeen hyvin se jakso mun perässä ravata vaik ikää on vasta 7v.
 Ekaks mentiin kirpparille josta löyty pari kivaa juttua ja sen jälkeen käytiin noi jäken muutama kauppa läpi.


Seppälästä tarttu myös mukaan alennuksessa ollut Wet'n Wildin luomiväripaletti. 3e. Oon jo noin puolen vuoden ajan käyttänyt sellasta järjettömän kokosta luomiväripalettia missä on miljoona eri väriä, ja joka ei oikeen tahdo mahtua mun pieneen meikkilaukkuun niin toi tulee ainakin tarpeeseen (=


Kirppikseltä taas löysin avaamattoman kultaisen kynsilakan eurolla.


toppi fiorella / farkut only / laukku accesorizes / kengät h&m


korut Nomination

Nyt mun on pakko pistää viel näin tähän postauksen loppuun yks biisi mikä on kokopäivän taukoomatta soinu mun päässä.

2 kommenttia:

  1. kivoja kuvia :)

    http://thelittlenotebook2.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitti :) sullakin on tosi kivan näkönen blogi =))

    VastaaPoista