perjantai 28. lokakuuta 2011

otsikko


neule ja toppi veromoda / farkut kirppis / kengät spiritstore


Asukuvia torstailta.

Olin siis eilisen päivän ja yön mun faijalla ja otin kameranki ihan varta vasten mukaan ku ois kerranki aikaa kunnolla käydä jossain kuvailemassa mut sit ku oon menos nukkumaan ni muistin etten ookkaan ottanu yhtää kuvia... Kuvailujen sijaan pelasin mm. jalkapalloa ja kiipeilin mun pikkusiskon kaa kiipeilytelineissä. Terveisin Sofia 18v. Oli muuten aika hauskaa :D
 Lukuun ottamatta sitä että mun joka ikistä lihasta kolottaa mun keskiviikkosen ratsastustunnin ansiosta. Putosin taas kerran tosi tyylikkäästi hevosen selästä. En ookkaan tainnut pariin vuoteen pudota ollenkaa :D Jos yksityiskohdat kiinnostaa niin olin siis just ravaamassa sillä hevosella ku se kompastu (kai) omiin jalkoihinsa tai johonkin muuhun, sitten se melkein kaatu ja mä sen seurauksena lensin siihen kaulalle ja sit se sitä pelästy ja lähti laukkaamaan ja mä lensin kylki/pää edellä puoliks maneesin seinää/ maata päin ja suu meni täyteen hiekkaa. Mulla oli vielä illallakin sitä hiekkaa hampaiden välissä. Mun mielestä ratsastuksenki voi kyl jo melkeen laskee extreme lajiks. :-D Ja ne ihmiset jotka väittää että ratsastus ei ole liikuntaa koska "siellä vaan istutaan hevosen selässä" ei oo tainnu ite koskaan kunnolla ratsastaa (=

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti