sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Perjantain asukuvia

Oltiin Tuulin kaa perjantaina Helsingissä shoppailemassa pari tuntia ja löysin vaikka mitä kivaa :) En oo jaksanu otella vielä niistä ostoksista mitään kuvia ja ei mulla oo oikeestaan ollut aikaakaan, koska Japi sai perjantaina ajokortin niin olin sit niillä eilen ja käytiin ajelemassa ja leffassa kattomassa Johnny English :D Täytyy sanoo et oli kyl hauska leffa :D mut eipä kai Mr. Beanin näyttelijält vois huonoo leffaa tullakkaan.
En ookkaan tainnut pitkään aikaan ottaa yhtään asukuvia. On vaan ollut niin kylmä et oon laittanu kaapista päälle lämpimimmät vaatteet mitkä löydän enkä oo jaksanu oikeen panostaa pukeutumiseen :D Täs nyt ois perjantain asua:


Poncho GT / farkut Only / kengät valtteri (seppälä)


Tuuli pakottaa mut aina makoilemaan maassa ja kaikkee muuta mukavaa kun ollaan jossain kuvailemassa :D


" i believe i can fly"


Tuuli osti ton ristisormuksen 7 eurolla Glitteristä. :) Käytiin varmaan kaikki helsingin vaatekaupat läpi (ainakin melkeen). Sit ostin vihdoinkin ne klipsipidennykset cybershopista mitä oon jo jonkin aikaa halunnut. Ostin nyt ekaks vaan kaks kappaletta koska en ollut varma et "osaanks" mä käyttää niitä mut nyt oon todennu nää näin parin päivän käytön jälkeen just kivoiks (= Ens kerralla kun käyn taas helsingissä niin ostan sit lisää noita pidennyksiä. Ne ei oo ihan samansävyset ku mun omat hiukset mut ainaki iha tarpeeks lähellä mun sävyy.. :D Seuraavaan postaukseen laitan sit niistäkin kuvia. Emmä niit kyl ihan joka päivä ajatellut käyttää koska onhan se niiden laittaminen vähän säätämistä, varsinkin jos niit on paljon :D


Ps. Jouduin viikonloppuna kaivamaan mun talvitakin komerosta... Aika masentavaa ku ei enää ees nahkatakis pärjää :/...

2 kommenttia: