sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Syys"loma"

Mulla alkaa huomenna virallisesti syysloma. Vaikkei sitä oikeestaan voi lomaks kutsua koska joudun koko hiton loman vahtii mun pikkusiskoa kotona..  Piti nyt tännekkin tulla tosta asiasta avautumaan koska se ärsyttää mua ja paljon! Oon vihdoinki alottanut kunnon opiskelut ja en oo lintsannut kertaakaan ni nyt oikeesti se loma ois ihan jees... Ja vahin mun siskoa jopa kokonaisen viiden euron päiväpalkalla.


Aika harva varmaan osaa ton ylemmän kuvan perusteella arvata et mikä toi karvakasa mun kädessä on :D Se on joku ranteenlämmitin tai sen tapanen. En oo tollasia ennen nähnyt ja vaikutti just kätevältä ni päätimpä sitten ostaa :) Ja ku oon muutenkin talvisin aina niin jäässä ni noille tulee kyllä käyttöä. Kauppa mistä noi ostin oli kampissa ja sen nimi oli Bijou Birgitte. Hintaa noilla oli 11.90e



Viikonloppu meni aika mukavasti. Perjantaina oltiin Japin, Pauliinan ja Sinin kaa vähäsen juhlimassa onnelassa. Siellä tais vierähtää aikaa johonkin noin aamu kolmeen asti ja ku päästiin sit joskus puol neljän aikoihin takas mun faijalle ni mentiin suoraan vaan nukkumaan. Olo oli aika kuollut ja korvissa tinnitti tosi mukavasti.. Lauantai oli sit taas perus lagailu päivä. Olin Japilla ja mässältiin ja katottiin telkkaria ja leffoja (= Siihen tyssäs mun jopa 6 päivää kestänyt karkki lakko :D


Hurahdin joskus alkuviikosta tohon Rihannan uuteen We found love biisiin. Se on vaa nii hyvä ja siin on hyvä videoki :D! Harmi vaa et nyt en voi oikee kuunnella mitään musaa ku muuten tulee kauhee hedari... Ehkä vaan nautin täst hiljaisuudesta joka meil kerranki on.

2 kommenttia:

  1. ihana karva:) mulla oli joskus pienenä tollane samantyyppinen, mutta isompi mihin mahtu molemmat kädet. nyt alko vaivaa kun en muista mikskä niitä kutsutaaaaan:D

    VastaaPoista
  2. nii noi on kyl tosi kivat :D Joo tiiän mitä tarkotat mut mäkää en tiiä mikskä sitä sanotaan :-D

    VastaaPoista