tiistai 18. lokakuuta 2011

vihaan matikkaa!

Voiks olla mitään vaikeempaa ku matikka?! En oo vuoteen opiskellu sitä ja oon jo täysin unohtanu miten murtoluvut lasketaan. Kolussa kahella vikalla tunnilla oli sit tietty matikkaa ja olin kahen vaiheilla et lähenkö vaan himaan lagaamaan vai oonko tunnollinen oppilas ja meen tunnille. Päätin sit olla tunnollinen, jota sit kaduin hartaasi 10 minan matikan opiskelun jälkeen. Ajattelin et tällä hetkellä voisin olla kotona koneella ja syödä ku oli kaiken lisäks viel kauhee nälkäkin :D Noi tunnit ois ehk ollu siedettävämpiä jos koulus ois ollu ees hyvää ruokaa... Noin, nyt sain purkaa mun (kauniisti sanottuna) ärsytyksen :D
 Asiasta kukkaruukkuun. En oo vielkään saanu aikaseks ottaa kuvii niist mun perjantain ostosreissun ostoksista, lukuunottamatta paria kuvaa jotka otin kun ei ollut muutakaan tekemistä.


Dependin kynsilakka 3e.



Lumenen kasvovoide 12 e. Mun kasvot on ollu jo pari kuukautta ihan rutikuivat ku nää ilmat on alkanu viilenemään. Toi lumenen tökötti on oikeesti tosi tehokasta :) !

Tän päivän asu :



Karvaliivi kirppikseltä / takki veromoda / farkut only / kengät h&m


Sormus lindex


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti