maanantai 12. joulukuuta 2011

ampukaa ittene lipuntarkastajat.

Joo kuten otsikosta voikin varmaan jo päätellä että sain eilen sakot junassa. En oikeesti ees menny pummilla mutta tää tarkasta herrahan ei sitä uskonut. Olin niiku tulos stadista jokelaan ja sitten myyjä tuli vasta purolan jälkeen ja sit ku oon viel kipee ni mul ei oikeen ääntä lähtenyt mut sanoin sille lipunmyyjälle niiku moi ja sit se vaan käveli siitä eikä myyny sitä lippua. Sit tuli siitä heti lipuntarkastajat ja olin siinä niiku lompakko ja rahat kourassa ja sanoin et toi ei myyny mulle lippuu et se ei varmaan kuullu ni sit se oli vaa sillee joo näytäppä jotain henkilötodistusta ja sit olin sillee et TOI EI MYYNY MULLE LIPPUA ja sit se intti sitä siinä varmaan kolme kertaa eikä uskonu mitään mitä sanoin. Sit kaivoin henkkarit laukusta ku ei sen taliaivon kaa pystyny siinä keskustelemaan ja se kirjotti mulle sakot. Kohta pitäs alkaa tekee sitä valitusta sähköpostilla VR:lle koska mähän en noita sakkoja maksa piste.
Sitten ehkä vähän iloisempiin uutisiin. Perjantaina oltiin kavereiden kaa taas Millalla juhlimassa ja sieltä mentiin baariin. Kuvia ei tullut taas ihan liikaa ainakaan napsittua mutta täs ois nyt jotai vähemmän epäonnistuneita (=


Nyt meen laittaa pakaste pizzan uuniin ennenku kuolen nälkään. Viimeks on syöny kunnon ruokaa melkee vuorokaus sitten. Oon mässäilly vaan karkkia ja eukalyptus pastilleja. Moikka (= !

4 kommenttia:

  1. lol poistat kommentit.

    VastaaPoista
  2. niiku en vastaa mihinkään anonyymien turhiin dissaus kommentteihi :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymina on vaan mukavampi kommentoida ;D

    VastaaPoista