keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Cause There'll be no sunlight if i loose you baby

Hellurei. Onneks koht on jo joululoma, en jaksa enää noit aikasii koulu aamui... Onneks tänään sentään pääs jo klo 12. Koulun jälkee menin nopee käymää kirpparil ku piti löytää pari uutta pitkähihasta/neuletta. Kaikki on tuntunu kadonneen johonkin. Löysin sit kaks neuletta ja yhen pitkähihasen boleron. Kaikki makso yhteensä 4,50e. En jaksanu alkaa noit mitenkään ihmeemmin kuvailee ku noi on vaa tollasii ihan peruspaitoi mis ei oo mitää nähtävää.. :-D


En tiiä oonks ikinä maininnu mun toisesta harrastuksesta.. Nimittäin virkkauksesta. ( joo tiiän aika mummomaista) :-D Oon nyt viime keväästä asti aina vähän epäsäännöllisin väliajoin virkannu sellast juttuu josta mul ei nyt ees oo oikeen mitään hajuu et mikä siitä tulee. Ehkä virkkaan sitä niin kauan et se ei enää mahu minnekkään.. Siin on jotai miljoona erivärii kaikistä jämälangoista mitä oon himasta löytänyt/ ostanu kirpparilta.
Yks päivä ku sitä täs virkkasin ni ihmettelin et miks se lanka on sellast märkää mikä tulee siihen virkkuukoukkuun sieltä kerästä (joka oli lattial) sit katoin sinne lattialle ja Mimosa yritti jyrsii sitä mun lankakerää ja sit se alko leikkii sil keräl. Oon aina luullu et se kissa ja lankakerä juttu ei oo totta mut näköjää ne oikeesti tykkääki lankakeristä.


Tossa vaihees ei ollu enää kovin helppoo virkata.

3 kommenttia:

  1. kissoille ei sais antaa lankakerii leikittäväks:(

    VastaaPoista
  2. Ihana kisu teillä!

    http://colours-and-carousels.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Anonyymi : aijjaa no hyvä ku kerroit (= !
    Sita : hihi kiitti <3 :D

    VastaaPoista