tiistai 6. joulukuuta 2011

Lunta....

No nysse sitte tuli.. En oikee tiiä mitä tost pitäs ajatella. Tavallaan se kai on ihan kivaa ettei oo kokoajan pilkkopimeetä ku lumi valasee sentään vähän mut sit taas ku pitää kävellä kouluun tos loskapaskassa ja ei voi enää käyttää conversejä. Ehkä mäkin opin joskus tykkäämään lumesta :-D.. Kesä vaan on yksinkertasesti parasta aikaa vuodesta. Kattelin mun viimekesän ja kevään postauksia ja tuli taas kauhee ikävä kesää :( Tääl mä vaan haikailen kesän perään vaik koht on jouluki. Joku vois tartuttaa muhun sen joulufiiliksen pliiz! Täs ois jotai kesäsii kuvii jos joitakin muitakin masentaa toi lumi. (Koska enhän mä voi ainookaan olla? :-D)



Nyt ois sit varmaa viimeistään alettava tekee mun eilisen päivän etä tehtävää.. Pitää ite piirtää puvun paruskaava. Saas nähä miten mä (epä)onnistun. Mo ! (=

4 kommenttia:

  1. no loppukeväällä pääsee avaa taas rantsukauden ;D voimia! <3

    VastaaPoista
  2. Niinpä ;D sitä odotellessa sit vaa.. :DD

    VastaaPoista
  3. sulla on ihania vaatteita ja oot kaunis ja sulla on ihanat hiukset ja kauniit silmät, joooo tulipa taas jotain ihme sönkötystä, mutta oot oikeesti tosi nätti tyttö! (:

    VastaaPoista
  4. awww kiitti paljo ! : D olipas piristävä kommentti (((=

    VastaaPoista