sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Merry Christmas !

Sori tää pitkä postaustauko. On ollu niin paljon kaikkee jouluhässäkkää etten oo kerinny/ jaksanu postailla mitään pariin päivään. Joulu meni oikeen kivasti meillä =) En oikeen toivonut mitään lahjoja ku aina ku joku kysyy mitä haluun lahjaks ni vastaukseks tulee yleensä vaa jotain "öö":n tapaista. Sain silti kaikkee kivaa ja nyt oon saanut jonkinlaiset kuvatkin otettua kaikista lahjoista. Toivottavasti mitään ei unohtunut..

Tuulilt tuli hauska kortti :-DD


Japin porukoilta sain Body shopin tollasen lahjapakkauksen mis oli kuorintavoide, suihkugeeli ja tollanen vartalo voide. Kaikki tulee kyl tarpeeseen ! Varsinki toi kuorintavoide koska se on kosteuttava ja mun ihohan on niin kuiva ku vaan voi olla..


Japilt sain iiiihana lahjan <3 Se oli oikeen ulkomailta asti tilannut mulle ton Dieselin Loverdose hajuveden ku se oli suomesta loppunut :-) hihi <3


Mummilt sain noi siniset aamutohvelit ( jotka on tälläkin hetkellä jalassa) ja sukat. Äitilt sain rahaa ja ton hiusten hoitoaine suihkeen :D


Tos on ehk murto osa kaikist mätöst mitä sain. Saas nähä mahtuuks koht mitkää farkut enää mun jalkaa.


Mummilt sain kans tollaset Ikean tyynyn :-) Toi tulee tarpeeseen ku mun tyynyt alkaa olee jo vähän kulahtaneita.


Tuulilt sain h&m:n kivan mekon (=


Japin porukoilt saatiin Soda Stream koska ne oli saanut lahjaks kaks tollast ni anto sit toisen meille :))


Mun isotädilt sain oliivin tuoksusen käsirasvan :D

Toivottavasti en nyt unohtanut kuvaa mitään lahjaa... Tavallaan on kivaa et joulu on nyt ohi ni pääsee rauhassa viettää lomaa ilman mitään turhaa häslinkiä. Nyt kerkee sit kans postailla paljon enemmän ku ei oo varmaan oikeen mitään muutakaan tekemistä täs loman aikana :-D

4 kommenttia: