maanantai 9. tammikuuta 2012

Back to school

Hellurei. Eka koulupäivä takana loman jälkeen ja ei ees väsytä hirveesti. Luulin et oisin vähintään nukahtanu tunnille tai jtn. Mut onneks oli suht lepponen koulupäivä vaik oliki 8-16. Ylihuomenna oiski sit tän vuoden ekat kokeet johon oon jo alottanu lukemaan viimeviikolla. (minä joka luen kokeisiin hyvä jos edellisenä iltana) Yritän nyt päästä tän amiksen kunnialla läpi etten joudu mikskään kaupan kassaks aikuisena. ( En vieläkään oo ymmärtäny et mähän oon jo aikuinen)  Ei sillä että se ois mitenkään huono ammatti mut se palkka siinä ei vaan kauheesti houkuta.


Tän kirjan parissa taidankin sit viihtyä tän loppu illan...

Nyt voisin esitellä jotain uusimpii ostoksii :-D viikonloppuna löysin stadista pari kivaa vaatetta ja tänään ostin itelleni vihdoin ne kunnon talvikengät. Onhan nyt sentään jo tammikuu. Elin vähän siinä toivossa ton alkutalven et jos sitä lunta ei vaik tuliskaan. Mut valitettavastihan asia ei ole näin..


Hame h&m:stä 10e. Mietin aika kauan et otanko ton mustana vai tollasena sähkön sinisenä ni päädyin sit tohon ku puolet mun vaatekaapista on täynnä mustia vaatteita.


Mekko Ginasta vaan vähän reilu 5e alennuksen jälkeen. Ja siis montaahan leopardi mekkoa mulla ei vielä ollutakaan.

Ja sitten ne parhaimmat ostokset eli kengät.  tadaaa!


Noi lacostet ostin trendikengästä -20% alennuksella. Alkuperäinen hinta oli 109e ja alennuksen jälkeen ne makso noin 87 e. Nyt ei ainakaa sukat kastu :-)

4 kommenttia:

  1. Oi noi kengät on ihanat! Mä olen kans niitä kuolannut mutten ole raskinut ostaa...

    VastaaPoista
  2. kiitti ! joo emmäkää yleensä ihan noin kalliita kenkii ostele :))

    VastaaPoista
  3. Heh kiitos :) Voidaan vaikka vaihtaa hiukset kun haluu vaihtelua nimittäin ois välillä kyllä kiva kun itellä pysyis suorina :D Ihana hame!

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    VastaaPoista