torstai 5. tammikuuta 2012

everyone wants to feel like someone cares

Mul on ollu erittäin tylsii nää pari viimepäivää taas vaihteeks.. oon kuvaillu kaikkee mahollista turhaa esim:


Mutsi oli ostanu mulle eilen jostain kumman syystä puuvärikynät suomalaisest kirjakaupast.. Kai ne oli ollu alennukses tai jotain.  Innostuin sit äsken pitkästä aikaa piirtämään kunnolla. En oo pariin vuoteen oikeen mitään pahemmin piirrelly. Joskus kakarana kävin jotain ihme piirrustus/kuvataide koulua aina perjantaisin ja sit ku sen lopetin ni jäi vähän toi piirtäminenkin. Ennen olin  ihan kohtalaisen hyvä piirtää mut nyt täytyy kyl sanoo et taidot on vähän ruosteessa...


Jos joku arvaa ketä toi mun töherrys esittää ni aika hyvin arvattu sit :-D Mun pitäs varmaa vähä yrittää nyt kehitellä lisää noit piirrustustaitoi ku niit tuun kuitenki mun ammatis tarviimaan sit joskus. Nyt taidan jatkaa piirtämist. Adios :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti