tiistai 31. tammikuuta 2012

Haluun hienot kynnet !

Kävelin tässä yksi aamu kouluun ja huomasin että ihan tohon meidän lähelle on avattu joku uus kauneus salonki. Ja jonain avajaistarjouksena rakenne kynnet 45e. En kyl yhtää tiiä et paljo ne normaalisti maksais mut ei toi nyt kuulosta hirveen kalliilta :)?
Oon ehkä noin kolme kertaa elämässäni laittanu itelleni teko kynnet ja neki sit putoili aika nopeesti multa pois. En vaan jotenki osaa elää pitkien kynsien kaa. Mun omat kynnethän on ihan toivoton tapaus. Ne on heikkolaatuset, liuskottuneet ja ei ikinä kasva pitkiksi. Ostin tossa puol vuotta sitten sellasen kynsien kovettamis jutun ja oon huomannu et se vähän autto mun kynsiin mutten kyllä oo edelleenkään tyytyväinen näihin. Oonki nyt viime aikoina taas alkanu kattelee kaupoista hienoi tekokynsiä mutten oo ikinä raaskinu ostaa... Sit oon kans harkinnu monta kertaa noita rakenne tai geelikynsiä. Eiks niit saa sellasii vähän lyhyempiikin versioita? Etin nyt netistä vähän kuvia sellasista jotka on musta hienoja ja joita voisin harkita ottavani.


Toi ois tollanen perus ranskalainen manikyyri. Noi ois hienot jos tos ois jotain blingii tossa kynnen päässä.


Noista noi vaaleenpunaset :)


Noi on ihanat <3 !





Mitäs tykkäätte? :-)

Mun piti tänään laittaa tänne blogiin kuvia eiliseltä kun oltiin siellä pesulassa. Otettiin aika paljon kuvia mun kännykällä mut nyt sit ku yritin laittaa niitä koneelle ni sit siinä vaan lukee ettei siellä muka ois mitään kuvia? En ymmärrä... Ehkä mä tekniikan ihmelapsena vielä saan ne kuvat sieltä joku päivä ulos. :D

Ja tähän loppuun vielä yks aika hellyttävä kuva :))


aww <3

8 kommenttia:

  1. Mulla on just nyt rakennekynnet, täydellisyyttä <3

    VastaaPoista
  2. mulla oli akryllikynnet, mut kyllästyin,koska niitä pitäs olla huoltamassa n. 2 viikon välein niin ei jaksanu ravata kokoajan siellä huoltamassa... oot luvannut monta kertaa et laitat jotain kuvia,mut et koskaan saa niitä tänne..

    VastaaPoista
  3. aijjaa :) joo no mulla nyt sattuu riittää näit teknisii ongelmii aika paljo..

    VastaaPoista
  4. hei sellaista voin sanoa, jos kyntesi on huonossa kunnossa, nii tee 1-2 kertta viikkossa kylpyn. Laita lämmintä vettä kulhoon, lisää sinne 50-100g merisuola, purista puolikas sitrunamehua, ja pidä nii pitkään ku pystyt ku vettä kylmenee nopeasti. Ei kannatta hanki rakennekynsiä jos omat kynnet on huonossa kunnossa, muute rakennekynsien poisto jälkeen, voi kyllä järkytyä missä kunnossa on sen jälkeen omat kynnet.. muista myös käytä kynsinauha öljyä ja kannattaa viilata kynnet joka päivä lasiviilalla ;) tsempia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti hyvistä neuvoista! ne on aina tervetulleita, pitääpä kokeilla tota ! :)
      Joo oon kans kuullu ettei mun kannata hankkii niitä rakennekynsiä ku omat on näin huonossa kunnossa :S Pitää vaa oottaa että saisin nää parempaan kuntoon ja kattoo sitten uudelleen noita rakennekynsiä :)!

      Poista
    2. niinpä =) aina niitä ehti laitaa. pitää vaa saada aluks omat kynnet kuntoon ;) tiiän asiasta, koska itte teen kynsiä. nii voi aina tulla kyselemään vaik mun blogis neuvoj ja vinkkej ;)

      Poista
    3. jep ;D ! onneks nää alkaa olee jo vähän paremmas kunnos ku tätä postausta tehdessäni :-)

      Poista