sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Kotona

Nyt on kotiuduttu vierumäeltä ja oli kyl ihan kiva reissu :) Valitettavasti kuvamateriaali jäi nyt täydeks nollaks koska en vaan saanu aikaseks otettuu kuvia. Kamera oli matkalaukussa koko reissun ajan.. Lähettiin sinne perjantaina joskus viiden aikoihin ja oltiin perillä kuuden jälkeen. Perjantaina kateltiin vaan leffaa Japin kaa ja saunottiin, ainin ja käytiin me kävelylläkin. Lauantaina sit mentiin joskus puolen päivän aikoihin hohtokeilaamaan ja se oli just kivaa. Ylläri et Japi sit voitti sen :-D Keilaamisen jälkeen käytiin hotellissa syömässä pizzat ja sit myöhemmin illal lähettiin pelaamaan tennistä. Jossa olin ihan surkee :-D Mulla oli keilauksen jälkeen vielä oikee käsi kipee ja sit se tennismaila ei oikeen tahtonu pysyy mun kädessä. Ja pallotkin lenteli minne sattuu. Mm. kattoon, lamppuun, ikkunaan ja toiselle puolelle kenttää mis jotkut oikeesti osas pelaa :-D Onneks en sentää hajottanu mitään. Pelailtiin tunnin verran ja sen jälkeen mun käsi oli niin kipee ettei mitään rajaa. Ja vieläkin sattuu, en jaksa kunnolla nostaa sillä mitää. Hyvä lihaskunto tai jotai? Tänään sit lähettiin sieltä aamulla ja olin kotona noin 11 aikoihin.

Täs nyt jotai vanhoi kuvii kesältä ku ei oo nyt muutakaa.


Tulee kauhee ikävä kesää ku kattelee noit kuvii. Siel virumäelki oli kauheet kinokset lunta ja sen mökin katosta roikku metrin pitusia jääpuikkoja. Sellanen ku tippuis päähän ni ei näyttäis varmaan kovin hyvältä sen jälkeen :-D


Tänää oon vaan kattonu telkkarist miljoona jaksoo frendei ja miehenpuolikkait. Ne on kyl kaks niin hyvää sarjaa.. varsinki frendit :D Tänää ois äänestyspäivä mut must tuntuu etten jaksa nostaa persettäni täst sohvalta ylös. Ja onha se nyt suht selvää jo et kenestä se pressa tulee :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti