tiistai 24. tammikuuta 2012

Pastellivärit

Tän kevään ja kesän muotivärit on näköjään kaikki erisävyset pastellivärit. Ite en ihan hirveesti tälle syty ku mun vaatekaapissa puolet vaatteista on mustia. Oon aina miettiny et pitäis alkaa pukeutuu vähän värikkäämmin, mut musta "väri" on vaan niin helppoo yhdistää minkätahansa vaatteen kanssa. Viimeks ehkä ala asteella ja joskus seiskalla pukeuduin värikkäästi. Muistan ku mul oli aina joku pinkki tai sininen huppari ja miljoonii erivärisii toppeja ja t-paitoja. Seppälän pöllö ja muut eläin vaatteet oli silloin kovaa huutoa ja niitä piti hamstraa vaatekaappi täyteen..
Tein tälläsen pienen kollaasin tai mikskä tätä nyt kutsutaankaan, missä on mun mielestä ihan kivoja pastellivärisiä vaatteita/kenkiä, ja näitä voisin itekki kuvitella käyttäväni.

Nelly:

JUHLAMEKOT - ONENESS / BEYOND STRUCTURED DRESS - NELLY.COM
JUHLAMEKOT - LIPSY / BOMBSHELL DRESS - NELLY.COM
  

h&m
 
Asos:
 
 
Ja nyt asiasta kukkaruukkuun. Mulle tuli joku Anonyymi kommentoimaan että näytän alienilta koska mulla on kuulemma oudot kasvot :-D On mulle ennenki kaikkee outoa kommentoitu mut tää oli varmaa tähän mennessä oudoin. Sainpahan ainakin hyvät naurut tota lukiessani. En mä nyt ainakaan omasta mielestäni ihan kauheesti alienia muistuta? Sit on kans joskus sanottu et näytän 5 vuotiaalta ja kaikkea muuta yhtä järkevää.. Suurin osa kommeteista kyllä on aina tosi mukavia mut sit löytyy näit ilkeitä anonyymejä joilla ei tunnu oikeen ikinä olevan mitään järkevää sanottavaa. Toki jotkut anonyymitkin osaa kommentoida ihan asiallisia ja mukavia kommentteja :-) En tiiä mitä te jotkut anonyymit oikeen ajattelette noita juttuja kommentoidessanne? Taidatte luulla että mä oikeasti julkasen ne kommentit ja vastaan niihin tyyliin jotain "aijjaa no sehän mukavaa<3". Rakentava kritiikki on sitten tietysti asia erikseen.. Mutta sitäkun sattuu tulemaan aika harvoin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti