lauantai 25. helmikuuta 2012

Hair

Värjäsin äsken mun hiukset sellasella suklaanruskealla hiusvärillä. En oo vielä kattonu lopputulosta ku mulla on vielä tää pyyhe päässä mutta kyllä näistä varmaan ihan kivat tuli. Lähinnä olin värjäämässä tota juurikasvua pois mutta kyllä ne varmaan vähän tummeni noi hiukset. Oon jo sikapitkään halunnu punasia hiuksia ku ne ois aika mageet :-D Mutta pysytellään nyt toistaseksi näissä ruskeissa ku nää mulle ihan hyvin sopii ainaki omasta mielestä. Eikä näihin mun hiuksiin ees varmaan tarttuis punanen väri ilman että tekisin värinpoiston ja sehä onki sitte viimenen asia mitä haluun tehä. Se tuhoo hiuset ihan täysin :-D Ainakin mulla :D



Oisin ehkä voinu ottaa ton kuvan ilman salamaa :-D ..

Eilen oltiin kavereiden kaa Millalla viettämässä iltaa pari tuntia. Sieltä tuli taas napsittua kuvia jonkin verran. En sit takaa et nää kuvat on mitenkään kovin hehkeitä tai onnistuneita.



Bad hair day ja silleen. :D


Eiks olla kauniita?! Nyt Suvi tulee murhaa mut ku laitoin tän kuvan.. eheh:D


Poseeraukset hallussa.


Rakastuin tohon Millan mekkoon :D!


Taitaa olla aika järkyttäviä kuvia tuol Suvin kamerassa ku ilmekki on tollanen :D


Ehjä vessan ovi.


Suvi ryösti mun pipon :(


hahaa kaikki edustaa :D..

2 kommenttia: