perjantai 24. helmikuuta 2012

I finally found you my missing puzzle piece, i'm complete


Siinä ois nytten ne tiistaina ginasta ostamani korvikset. Hintaa oli joku vajaa 6 euroa mikä oli mun mielestä yllätävän halpa hinta ginan korviksista. Yleensä se hinta taso siellä on vähän kalliimpaa. Mua ärsyttää vähän se ku mulla oli joskus se ihana glitteristä ostettu tollanen samantyylinen ear cuff korvis mut sitten kerkesin käyttämään sitä vaan kerran ennen kuin se hävisi jonnekkin :( Noista voisin vaikka yrittää pitää vähän parempaa huolta.

Kohtapuoliin mä lähden porukoiden mukaan kaupoille kun ois tarkotus ostaa sellasta farkkukangasta mun paitaa varten, uus hiusväri ja kaikkee tällästä pikkusälää :-D Tää hiihtoloma viikko on menny ihan liian nopeesti ! Nytten on jo perjantai enkä oo tehny oikeen mitään koko hiihtoloman aikana... Tänään illalla vois keksii jotain tekemistä etten taas vaan istu koneella koko iltaa :D

4 kommenttia:

  1. ihanaa vihdoin löysin tälläiset korvikset!!! kiitoskiitos vinkistä :D ostin nimittäin pari vuotta sitten thaimaasta monta paria mutta kaikki on nyt hukkuneet ja kovasti tykkäilin jo silloin! ginaan siis!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo noi on kyl tosi kivat! :-)) ginassa on aina kivoja koruja :D! oleppa hyvä vaan! :)

      Poista