keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Ihonhoito

Joku ehkä saattaa muistaa ku valitin alkutalvesta mun kuivaa ihoa. No nyt ku oon säännöllisesti rasvannu mun naamaa ja käyttänyt iho öljyä niin kuivuus on selvästi vähentynyt eikä enään haittaa mua niin paljoa. Saattaa se tosin johtua siitäkin että kevät on jo hiljalleen tulossa eikä ilmat oo enään niin kylmät :D Ajattelin nyt laittaa tähän postaukseen kuvia kaikista puteleista ja rasvoista mitä mä naamaani ja iholleni tungen.


Suihkun jälkeen laitan jompaa kumpaa noista bodyshopin vartalorasvoista. Toinen tuoksuu kookokselta ja toinen mangolta <3 Mulla on aina kauhee valinnanvaikeus et kumpaa laitan ku kummatki on niin ihanan tuoksusia :-D Ja toi ihana tuoksu vieläpä jää ihoon niin että tuoksuu monta tuntia suihkun jälkeen joko mangolta tai kookokselta :)


Nää ihon kuorintavoiteet kuuluu samaan sarjaan ku tossa ekassa kuvassa olevat tuotteet. En oo kovin ahkera kuorimaan mun ihoa mutta aina silloin kun muistan ni käytän jompaa kumpaa näistä. Body shop on yks mun lempi kaupoista vaikkakin siellä on vähän hintavaa. Mutta noi ei testaa eläimillä niin ihan hyvin voi maksaa pari euroa lisää noista tuotteista :-D


Tää Lumenen puteli onkin täällä blogin puolella tainnu jo muutaman kerran vilahtaa. Tätä käytän joka päivä ja en enää vois ees elää ilman tätä! Tota on hyvä laittaa aamulla meikin alle ja aina suihkun jälkeen/ tai sitten kun illalla pesee meikit pois. Toisinsanoen käytän tota kokoajan. Eli siis toi on kasvoille tarkotettu kosteusvoide. Oon käyttäny tota varmaankin jo jotain puol vuotta tai vuoden. Hintaa tolla oli vähän reilu kymppi mutta toi on tosi riittoisaa jos on mullakin jo näin kauan kestäny vaikka käytän tota ihan sikana :-D Ja puolet putelista vielä jäljellä.


Tätä ihoöljyä aloin käyttämään noin kuukausi sitten ja tää todellakin toimii. Tossa purkin takana lukee että tää on tarkotettu koko vartalolle mut käytän tätä vaan kasvoille koska ei mun vartalo oo yhtään kuivunut, vaan kasvot. En tiiä mistä tää on ostettu koska äiti tais ostaa tän mulle. Mut luulis et noit myydään aika monessakin paikassa.



Tää on Yvesin hiuksille ja iholle tarkotettu kuorintavoide. En oo tota juuri hiuksissa käyttäny koska kyl niille riittää ihan vaan shampoo ja hoitoaine. Toi tuoksuu ihan suklaalta ja tulee kauhee suklaanhimo aina ku tota laittaa :-D Tän taisin tilaa joskus puol vuotta sitten ja vieläkin tosta on yli puolet jäljellä.. Oon aika hidas käyttämään mitään tollasia kuorinta juttuja.



Aika monet on varmaan kuullu tästä tummille silmän alusille tarkoitetusta roll onista.  Mulla on aina ollut tummat silmät aluset vaik nukkuisin kuinka paljon, joten tätäkin tulee käytettyä lähes joka päivä. Tätä oon käyttäny varmaan jo yli vuoden enkä aio tästä ikinä luopua :D Noita myydään melkeen joka paikassa ja hinta on noin 12 e :-)

Siinä taiskin sitten olla suurinosa. Kuten voi huomata niin en käytä kovin montaa erilaista tuotetta vaan mulla on jo pitkän aikaa ollu ne samat luotto tuotteet..

Nyt alan kattomaan netistä eilistä salkkarien jaksoa with Ben & Jerry's ;)!

2 kommenttia: