maanantai 20. helmikuuta 2012

Yesterday

Eilen piti siis olla se tyttöjen ilta, mutta kuten aina, kaikki kusi taas. Kukaan muu ei ois päässy paikalle kuin minä ja Tuuli, niin ei sitten viitsitty kahdestaan lähteä Helsinkiin asti. Olin vaan koko päivän kotona. No, ainakin säästy ihan mukavasti rahaa kun ne junamatkat helsinkiin kustantaa aika paljon nykyään. Joskus kuustoista veenä sinne tais päästä jollai alle kolmella eurolla täältä järvenpäästä mutta nykyään joutuu pulittamaan jo sellaset kahdeksan euroa. Siihen vielä päälle kaikki ratikka matkat, bussit jne. Mutta joo pysytellääs aiheessa :-D Eli tässä nyt kuvapläjäys eiliseltä:




Eilen tuli leivottua mun pikkusiskojen kanssa iso määrä laskiais pullia. Koko keittiö oli ihan jauhossa ton jälkeen :-D Mutta mitäs pienistä ku saatiin hyviä pullia :D Ite tykkään syödä laskiaispullat siten että siihen tulee joko mantelimassaa tai hilloa, ja reilusti kermavaahtoa. Enemmistö ihmisistä ei kuulemma tykkää mantelimassasta mutta mä opin tykkäämään siitä jo ihan pienenä ja musta se on ehkä jopa parempaa kuin hillo laskiaispullien välissä :-)


Ottelin Mimosasta tsiljoona vähemmän järkevää kuvaa. Tässä on niistä siis vaan murto osa :-D Se ei kyl eilen ollu oikeen kuvaustuulella ku kokoajan vaan luimisteli eikä kertaakaan kattonu kameraan. Johtunee varmaan siitä että herätin sen päiväunilta.

Kokeilin myös eilen sinistä luomiväriä.. Tää johtuu täysin siitä että mulla oli tylsää. Mulla on sellanen h&m: stä ostettu iso luomiväripaletti mistä ei oo siniseen väriin koskettu ollenkaan. No nyt on.
Viimeks oon sinistä luomiväriä tainnu kunnolla käyttää joskus ala asteella kun kävin äitin meikkipussilla ja mun meikkaamistaidot ei ollu vielä mitkään mailman parhaat. :D Otin suurimman osan noista luomiväri kuvista meiän vessassa jossa on keltanen valo ja tajusin vasta äsken että noi luomarit näyttää välillä ihan vihreiltä..


Kun olin noi meikannut ja ottanut kuvat niistä niin tuli äkkilähtö äitin kaa ruoka kauppaan ja vasta kaupassa muistin että mulla on vielä noi meikit naamassa.. Ois voinu vetästä pipon silmille asti mutta sitten tyydyinkin vaan kävelemään ihan poker facena siellä kaupassa. Onneks ei tullut tuttuja vastaan :D


Kaupasta tuli ostettua tollaset leffa eväät. Lopulta jaksoinki sitten vaan syödä tosta pastilli pussista puolet ja loput karkit on vielä laukussa.. Katsoin koneelta lauantaisen Terra Nova jakson. Sitä sarjaa on tainnu tulla vasta kolme jaksoa mutta mä oon jo ihan koukussa siihen.
Terra novan jälkeen avasin telkkarin ja sitten huomasin että sieltähän tulee Whitney Houstonin tähdittämä bodyguard leffa! En olu sitä vielä tähän päivään mennässä kattonu vaikka se taitaa olla tehty jo joskus 90 luvun puolella. Mun mielestä se oli just hyvä ja siinä vikassa kohtauksessa olin tietysti ihan tippa linssissä :-D... Ja vieläkin soi päässä se i will always love you - niminen biisi. En kyl tiiä et onks se ees sen oikee nimi mutta ihansama. :D

Nyt meen syömään aamupalan ku kellokin on jo vähän yli 11. Moikka!

6 kommenttia:

  1. hei millä alalla oot amiksessa? en oo nyt varma siitä nimestä ni pakko kysyy :D mut paljon sinne tarvittii pisteitä et pääs?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon vaatetusompelija linjalla :) En oo ihan varma niist pisteistä mut ei sinne oo kovin vaikee päästä. Mulla oli keskiarvo noin 7.5 ja sinne pääsee paljo alemmallaki keskiarvolla :)

      Poista
  2. Tosi kivoja kuvia! Mäkin tykkään mantelimassasta enemmän kuin hillosta!:D

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana blogi, just mun mieleksi )) tykkään myös paljon sun kuvista, itte tykkään kuvailla, mut pitäis saada kyl kunnon kameran, eikä nokian n9 kameralla :D meikkit on tosi ihania ;) mul on just se ongelma ku on huono kamera, nii meikki kuvat menee aina pilalle =(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiitti! :) joo mäki tykkään tosi paljo kuvailla ja muistan sen ajan ku ei ollu järkkärii, vaan sellanen huonolaatunen pokkari :S.. Mutta ei toikaa nyt niin hyvälaatunen kamera oo mikä mulla on nykyää mut ainaki pystyy just jotai meikkei kuvailee :)

      Poista