keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Hey i heard you were the wild one


Hyi näin viime yönä ihan kauheeta unta. Aluks se uni oli just kiva ku oltiin siinä mun porukoiden kaa jossain ulkomailla sellasessa luksus talossa lomailemassa. Mut sitten ku menin sinne talon takapihalle ja siellä oli sellanen jättimäinen uima allas johon olin just menossa uimaan, kun huomasin et se koko maa on täynnä nyrkin kokosia mustia hämähäkejä. Mulla on muutenkin hirvee hämähäkki ja ötökkä kammo niin olin ihan paniikissa siinä unessa. Sit yritin jotenkin potkii niit hämähäkkejä pois mut sit kaks niistä tarttu mun jalkapöytään kiinni ja alko purra sitä ja sit ne ei irronnu millään ja huusin vaan paniikissa apua ja yritin juosta jonnekkin mut sit se uni tais loppuu siihen.
Aamulla tunsin vieläki jalkapöydässä sellasta " kipua" ihan ku siihen ois joku purru, mut se kyl johtu siit unesta koska ei mua nyt ollu oikeesti kukaan purrut  :D En tiiä miks mut mä nään aina nää sairaimmat ja kauheimmat unet. Näkeeks muut yhtä outoja unia ku mä? :D


Täs mä tyylikkäänä koulun vessas.
Näin kevään tullen vois kyl yrittää pukeutuu vähän värikkäämmin. Tänään mulla oli taas ihan mustavalkoset vaatteet. (yleensä ne on kyl vaan mustat) Ainoo väripilkku oli toi kultanen guessin rannekoru :P Se on vaan niin helppoo aamulla turvatuu niihin perus mustiin vaatteisiin ku niitä löytyy mun kaapista enemmän ku laki sallii. Nyt on sitä paitsi muodis just kaikki kivat pastelli sun muut värit ja mihin mä pukeudun? No mustaan...


paita ja liivi kirppis (h&m) / shortsit kirppis (pieces) / legginsit lindex / kengät converse / laukku kirppis


Toi on bebast ku noi kummatki lehdet tulee nykyään samana päivänä ni en sit ikinä kerkee lukee kumpaakin kannest kanteen ku oon sellanen et luen sen lehden heti ku se on tullu ja sit hautaan sen jonnekki kirjahyllyn kätköihin..
Peruutin kyl ton miss mixin jo tos pari kk sit mut ilmeisesti oon sit maksanu niin että noit lehtii tulee vielä tää kausi loppuun... Toi oli ihan kiva joskus 15-16 vuotiaana mut nyt ne jutut alkaa jo vähän tympiä niin siirryn sit vaan ton cosmon lukemiseen :D

2 kommenttia:

  1. tää sunkin blogi on tosi kiva ♥ oot kaunis :)
    liityn sun lukijaks.

    http://inkaws.blogspot.com/ (sä voit kans liittyy mun jos kiinnostaa)

    VastaaPoista