torstai 1. maaliskuuta 2012

maaliskuu

nyt täytyy kyl sanoo et on jo vähän kevättä rinnassa :-D vaikkakin on vasta maaliskuu niin silti mä oon jo ihan kevät fiiliksissä täällä. Oli ihanaa kaivaa auronkolasit laatikosta ja kävellä ne päässä tuolla ulkona ku aurinko paistaa jo niin paljon.
Menin kouluun vasta kymmeneen mutta heräsin jo seiskan jälkeen kun oli niin valosaa ja ei tehny enään mieli nukkua (mikä on aika outoa multa). Koulussa oli taas perus tylsä päivä mutta sielläkin jaksaa istua jotenkin paremmin kun ulos kattoessa ei oo niin synkkää ja talvista enään.
Pääsin neljältä tänään ja kun olin kävelemässä kotiin niin sellanen iso paku ajo ihan siitä mun vierestä ja vetäs kaikki loskapaskat mun farkuille.. Multa meni varmaan sekuntti ennen kun tajusin mitä tapahtu ja sitten aattelin nostaa sen yhden kuuluisan sormen ilmaan ja näyttää sitä sille kuskille mutta siinä vaiheessa se auto oli jo suht kaukana ja siinä oli niin paljon ihmisiä lähettyvillä niin jätin sen sormen näyttämisen nytten tällä kertaa väliin. Lähin sitten vihaisena kävelemään kotiin märissä housuissa.. :D


Kun olin kotiin päässy niin nälkä kurni jo vatsassa ja päätin vetästä pari tollasta lidlin kevätkäärylettä. Noissa on sisällä härän lihaa ja jotain oudon näköisiä kasviksia. Ajattelin että en ees lue sitä paketin taka osaa koska sen jälkeen en enään todennäkösesti söis noita jos siellä on jotain outoa sisällä :-D



Ja jälkkäriks vienetta jätskiä. Toi on parasta heti ben and jerrysin jälkeen.

Muistin vasta äsken etten oo ottanu vielä kuvia näistä mun "uusista" hiuksista. Enhän mä siis värjänny ku lähinnä ton juurikasvun pois mutta kyllä niistä vähäsen tummemmat tuli. Toki ne on jo vähän haalistunut siitä värjäyksestä mutta ehkä joku huomaa eron entiseen väriin :D


Asiasta kukkaruukkuun. Oon jo pidemmän aikaa ollu tykästyny noihin wet'n wildin kynsilakkoihin. Omistan niitä tällä hetkellä enään kolme kappaletta jotka on nää alla näkyvät:


Sori huonoista kuvista. Ilman salamaa otetut kuvat oli sumeita ja salamalla otetut tollasia...
Omistaako kukaan muu näitä wet'n wildin kynsilakkoja? Toi vasemmanpuoleinen on tollanen ihana glitter pinkki jossa on sellasia "kimalteita" mukana, tota pitää vaan laittaa pari kerrosta että näkyy tarpeeksi. Sit on perus hopea ja tollanen ihana vauva vaaleanpunainen ( entiiä mistä oon tonki nimen repässy ). Noi on siitä hyviä että hintaa ei taida olla ku joku vaivaset neljä euroa ja noita myydään ihan sika monia eri sävyjä. Seuraavaks voisin ostaa tosta vaaleanpunaisesta jonkin vähän tummemman sävyn :) Tälläkin hetkellä mulla on tota kynsissä :)

4 kommenttia: