lauantai 17. maaliskuuta 2012

parit random kuvat eiliseltä

Eilinen meni kavereiden kanssa hengaillessa. Alku ilta meni hyvin, loppu ilta ei niinkään. Ekaks siis mentiin vaan Tuulille kattoo se uusin twilight Suvin ja Sinin kaa, sitten ku oltiin se katottu nii mentiin Millalle. Otin sinne kameran mukaan mutten sit ottanu yhtään kuvia jostain syystä. Onneks Emmillä oli kamera mukana niin tässä on nyt jotakin sen ottamia kuvia missä ainakin mä edustan taas tapani mukaan.


Näytän siltä ku oisin just nähny aaveen :D Tai sit Emmi vaan otti salakuvia meistä ja siks kaikki näyttää noin oudoilta.


haha tälle tuli naurettua aikas paljon.


Dana päätti pukee Millan hiukset päähänsä :D


Näyttää ihan ku mulla ja Tuulilla ois joku hirvee cat fightti menossa. :D


Mun ei ois todellakaan pitäny lähtee eilen minnekkään koska nyt mun yskä on vaan pahentunu ja aamulla kuulostin joltain 50 vuotta tupakoineelta mummolta ku yritin puhua. Ja sitten joskus kun olin tuolta kotiutunu ja mulla oli hirvee nälkä niin söin puol paketillista krutonkeja... Mikälie älynväläys seki taas ollu. Tänään otan vaan iisisti ja en tee mitään. Lukuunottamatta sitä että mun pitäs hakee mun lompakko Tuulilta koska se oli illalla tippunu mun laukusta Millan sänkyyn ja en ollu huomannu niin Tuuli onneks pelasti sen sit ku se jäi sinne viel pidemmäks aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti