sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Perus sunnuntai

Oon huomannu et vietän lähes kaikki sunnuntait samalla kaavalla. Eli, oon koneella, syön, tylsistyn ja sit alan ottelee kuvia. Tänäänkin tuli sellaset reilu 200 turhaa ja vähemmän turhaa kuvaa. Kone tykkää hyvää ku lataan sinne taas miljoona kuvaa :D.. Sit laskin kans mun kynsilakat ja niit oli reilu 40 kappaletta :-D Ja kaikki hyvässä "järjestyksessä".


Perjantain suuri shoppailu saalis. Ripset 4e seppälästä ja kulmakynä 2 euroa h&m:stä. Tost on tullu mun luotto kulmakynä! Se on just oikeen värinen, eli tollanen tumman ruskee niinku mun hiuksetkin (ainakin tällä hetkellä vielä). Ja ei oo ainakaa hinnalla pilattu :D


Kävin tänään hauvelin kaa pienellä kävely lenkillä (ku äiti pakotti)... :-D Oon oikeesti mailman laiskin ihminen kävelemään, ei vaan oo mun juttu. Mieluummin vaik juoksisin paikast toiseen, no ehken nyt kummiskaa... Voin vaa kuvitella miltä näytän sit parin kymmenenvuoden pääst jos tää meno jatkuu. Kesällä kävely on vielä ihan siedettävää kun on lämmin ja voi aatella että samalla ruskettuu ku kävelee :D hehe. Talvella taas on vähän toinen juttu...


ihanan sininen taivas <3


Tara ois halunnu vaan kävellä mut mä pysähyin kokoaja ottelee siit kuvia :-D En varmaankaan lukeudu sen lempi lenkittäjien joukkoon.


Ja sit se päätti alkaa kieriskellä lumihanges :D

Mutta nyt mun pitää mennä pukee ulkovaatteet päälle ku Japi on viidenminuutin päästä tuolla parkkiksella hakemassa mua :) Postaan taas huomenna. Moikka ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti