maanantai 5. maaliskuuta 2012

We can see the temperature go up


Tos viel jotain eilen räpsittyi kuvii :D Yritin saada jotai hienoi kuvii mis toi korvis näkyis kunnolla :D


Napsasin kans pari kuvaa Mimosasta ku se kerranki osas olla ees vähän edustavasti :D


Sit otin salakuvan mun siskoista jotka oli pihalla :D On mullaki kyl ollu näköjää tylsää eile... :D


Tänään koulussa väkerrettiin kaheksan tuntia kaavoja.. Nyt on sit sen seurauksena pää vähäsen kipee ku istuu kaheksan tuntia sisällä :D No ainaki sain ne paidan kaavat valmiiks ni ei tarvii enää niistä huolehtia. Kaavojen tekeminen on kyl mun mielestä ihan sanonko mistä ku se on sellasta pikkutarkkaa hommaa. Tykkään paljo enemmän ommella vaikkakin se kone aina välillä kettuilee mulle... :D


Kävin tänään koulun jälkeen taas tossa jäken kirppiksellä vaikka vannoin etten sinne mee vähään aikaan kun ei sieltä mitään oikeen koskaan löydy :-D Nyt löyty kuitenkin hame, toppi ja liivi :) Otan niistä sitten myöhemmin kuvat ku nyt mun pitää lähtee mutsin mukaan kaupoille koska mun ankkanuudelit on finiitto ja se ei kumminkaan muistais ostaa niitä mulle :-D
Illal tulee luultavasti viel yks postaus! :)

2 kommenttia: