perjantai 27. huhtikuuta 2012

Be careful what you wish cuz you just might get it

Tässä ois nytten nää eiliset kirppis ostokset.


Cheap mondayn farkut 6e.


Gina Tricotin toppi 1e


Seppälän farkut joista tein shortsit 2e.

Tänään koulun jälkeen olin hetken Sallan kaa ja käytiin kyttiksellä kysymässä että onko niitä mun henkkareita vielä tullut sinne kun ilmeisesti ne pitää sieltä hakea... Ois ollu kätevämpää jos ne ois voinu vaik lähettää ne postissa. Eipä niitä ollut sit vielä tullut ja sieltä sanottiin että ens viikolla pitäis olla valmiit..


Mulla oli noi Nomination korut ja se Guessin rannekoru joku pari viikkoo hukassa kunnes löysin ne eilen mun laukusta.. Mun laukun sivutaskussa oli ollut reikä ja ne oli sitten sen läpi menny sinne laukun pohjalle. Haha onneks ne löyty nyt koska jos oisin vaik joskus myyny ton laukun kirpparille ja noi korut ois ollu siel sisäl ni joku ois sitte saanu ilmaseks kalliit korut :D

Kohtapuoliin lähen junalla helsinkiin. Ihanaa päästä pitkästä aikaa shoppailemaan! :D Mä niin odotan et pääsen ginaan, spiritstoreen ja h&m: ään <3!

10 kommenttia:

  1. sunki tää blogi on ihana, ja kaunis oot ! :--) taidan jäädä seurailemaan ;)

    -Jepsuu<3

    VastaaPoista
  2. ihania vaatteita(varsinki noi vaaleet shortsit)))<3
    ++ banneri on tosi hieno, oot kaunis:))

    H.

    VastaaPoista
  3. tosi kiva blogi :)<3 ! jään seurailee!

    http://daysofmylife-mari.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Tosi kivalta vaikuttava blogi tää sun! :D
    Kivoja löytöjä teit. Ärsyttää kun tää mun kotikaupunki on niin pieni, ettei kunnon kirppareita löydy millään. Ja niillä harvoilla kirppiksillä mitä täällä on niin ei tasan löydy mitään kivoja vaatteita. Ite oon törmänny pelkkiin mummovaatteisiin... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia :)!
      aijjaa harmi :/ täällä stadin lähellä taitaa kyl tosiaa löytyy paremmin noit kirppareita :)

      Poista
  5. Sulla on tosi kiva blogi ja tyyli,josta mä tykkään.Jään seuraan heti blogiasi.Jos tahdot niin tuu säkin mun blogiin toistekkin :)

    Itekkin oon kirppisten suurkuluttaja.:DUpeita löytöjä oot tehnyt!

    http://myuniqueworldoffashion.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon :)! jep! :)

      joo mäki käyn tosi paljo kirppareil ku siin säästää rahaa sikana :D!

      Poista