tiistai 10. huhtikuuta 2012

Cooleja kelloja

Oon tässä jo ehkä parisen vuotta kuola valuen katellu kaupoissa hienoja kelloja mutta ite en vielä yhtään sellasta omista. Joskus mulla oli joku kirpparilta ostettu valkonen kello mutta sekin kummasti katosi johonkin. Etenkin isot, valkoset / mustat "blingbling" kellot on mun mieleeni. Timantteja ei voi koskaan olla liikaa! Myös jotkut värilliset kellot on tosi hienoja, esim. pinkit ja punaset. Jetsetin kellot on hyvä esimerkki sellasista kelloista mistä mä tykkään. Ne ei oo ees hirveen hintavia mutta kuitenkaan en oo vieläkään sellasta hankkinu. Rannekellokin ois muutenki kätevä niin ei aina tarvis kaivaa sitä kännykkää jostain taskun tai laukun pohjalta.. Tässä hieman noita kyseisiä Jetsetin kelloja <3 :

Joku noista ihanuuksista on pakko viel joku päivä hankkia<3!

Oon eläny tän kokopäivän ihan maanantaissa... Tänään ku joku sano koulussa et huomenna on jo keskiviikko ni olin ihan et woah! Päivä parani huomattavasti ku ton muistin. Perjantai on siis jo vähän lähempänä :D ... Huomenna me jäädään Sinin ja Annin kaa koulun jälkeen tekee korvaustyöks itellemmi shortsihaalareita. Mun pitäs tänään mennä ostaa joku kiva kangas sitä varten. Ajattelin ostaa joko mustan, kukkakuvioisen tai leopardi kankaan. Sit pitää kans viel miettii et teenks siihen taskuja ja että laitanko siihen vetskaria mihinkään. :)

10 kommenttia:

  1. aaah ihana toi valko-hopee ! kelpais

    VastaaPoista
  2. http://tuplaongelma.blogspot.com/2012/04/neonilla-jatketaan.html Ostettiinkin pikkusiukulle just lahjaks tuommonen. Mä en osaa ite päättää että minkä värisen tahtoisin :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa kiva :) ! nii no nois on ainaki varaa valita :D

      Poista
  3. toi vika violetti iskee ainaki mun silmää :D oon kans aatellu jo pitkää et hommaan ton kaltasen tosi värikkään kellon :D

    VastaaPoista
  4. Ihania!Haluisin noi jetsetit kaikissa väreissä :P
    muutenkin tosi kiva blogi sulla:)
    http://miia-believeinyourdreams.blogspot.com/ (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii on<3! joo kelpais mullekki kyl :D

      kiitti! :))

      Poista