keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

GT:n uutuudet + päivän asu

Yllä komeilee mun ihka eka ite tekemä kollaasi :D ! Oonhan mä tässä jo vuoden tätä blogia pitäny mutta en oo jaksanu opetella tekee noit kollaaseja ennen ku nyt.. Parempi myöhään kun ei milloinkaan? Ja oli muuten yllättävän helppoa tollasen teko.
Noi on siis Gina Tricotin uutuuksia. Voisin vaikka tältä seisomalta ottaa noi kaikki itelleni jos vaan ois mahollista <3 Etenkin ton pantteri T-paidan ja keltasen pitsitopin ja amerikan lippu bikinit ja ja ja ja... :D Mitkäs noista on teiän lemppareita? :D


Tänään oli taas aika perkuleen kylmä päivä.. Koulua meillä oli kokonaiset kaks tuntia ja tonku ois tienny ni en ois varmaa raahautunu sinne ollenkaan :D Eli pääsin jo ennen 10 himaan ja sen jälkeen kävin kaupassa ostamassa vähän safkaa itelleni ja siitä asti ku tulin kotiin oon tässä koneella istunu. Paitsi otin mä kyl noi asu kuvat. Tällä kertaa mun kamera oli yhteistyökykyinen ja itselaukaisemella otetuista kuvista ei tullu niin kökköjä kuin yleensä :D

takki valtteri (h&m) / kaulahuivi veromoda / toppi gina tricot / hame h&m / legginsit lindex / kengät jasmina shop

12 kommenttia:

  1. Noi sun hiukset on vaan kaikessa yksinkertaisuudessaan ihan sairaan upeet!<3 Ja tosi hieno asu, tykkään varsinkin tuosta sinisestä hameesta :-)

    <3: Anniina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti tosi paljon :)! Olipa kivan piristävä kommentti! Joo mäki oon iha rakastunu tohon hameeseen :D!

      Poista
  2. toi farkkutakki ja keltanen pitsitoppi NAM ! sulla on muuten tosi kiva tyyli ja blogi mutenkin:)

    movelovedo.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. nice look!like the skirt!http://shoppingtherapy153.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. ei vitsit kun olet kaunotar!! ja magee tyyli :) haluatko opettaa minulle kollaasien teko taidon? :s en ole edes kokeillut vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon :)! joo voinhan mä :) Eli jos sulla on koneessa paintti niin sillä vaan. Kopsaat jotain kuvia netistä esim just vaatteista ja sit liität ne siihen painttiin ja sit niit voi just isonnella ja pienennellä sillein että ne on siihen sopivia :) En tiiä tajuutko tosta mun selityksestä mitään :D?

      Poista
  5. Ihan sikakivoja juttuja oot löytäny tohon kollaasiin! Mun lempparit on ehdottomasti toi valkonen vetskaritoppi ja sen vieressä olevat kultakorut!=)

    Ihana blogi ja sulla on ihan huikeet hiukset!=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep mäki tykkään :)! kiitti paljon :)!!

      Poista
  6. Tosi kiva asu! Ihana hame ja takki!:))

    VastaaPoista