sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Hölläily viikonloppu

Perjantaina pääsin koulusta jo 12 ja siitä sitten menin kirpparille siks aikaa et äiti pääsi töistä ja haki mut sieltä kirpparilta. Löysin pari tosi kivaa juttua :)



Biancon nahkalaukku 7e. Toi on siitä hyvä että toi on niin jättikokonen ja sinne mahtu jopa mun läppäri, koneen jäähdytin, järkkäri ja kaikkea muuta krääsää samaan aikaan :D Mä en vaan osaa käyttää pieniä laukkuja..


niittirannekoru 50 senttiä.



Gina Tricotin mekko 4,50e Toi mekko on must aivan ihana <3! Tota tulee varmaan käytettyä aika paljon nyt keväällä ja kesällä :)

Olin siis koko viikonlopun Japilla kun se oli kipeenä eikä mullakaan ollu kotona mitään tekemistä :D Musta tuntuu että mä oon seuraavaks kipee koska ois aika epätodennäköstä ettei toi tauti tulis mullekkin jos se Japillakin on ja mä oon ollu niillä koko viikonlopun.. Toivottavasti se ei nyt ihan heti iskis koska koulussa mun pitäs saada paita tiistaihin mennessä valmiiksi..
Eilen illalla tehtiin Japin kaa pitkästä aikaa smoothieta :D Yhessä vaiheessa tehtiin niitä aina mutta nyt se on vähän jääny ku ollaan laiskistuttu :D


Toi smoothien teko on tosi simppeliä. Tohon tulee vaan 2 kiiwiä, 1 banaani, jotain mehua mitä kaapista löytyy ja pakaste hedelmiä/marjoja. Ja toi on niiiiin hyvää! :D

Sitten vielä perjantailta asukuvat:


Perjantaina pääs ekaa kertaa päälle noi ite tuunatut shortsit. Ja toi toppi joka mulla on tossa päällä onkin oikeesti hame. Mutta kyllä se topistakin käy :D!


takki ja shortsit kirppis / "toppi" kirppis (GT) / legginsit lindex / kengät converse


Täks päiväks on ennustettu jopa +15 astetta lämmintä ja toivon totisesti et toi pitää paikkansa. Jos tulee noin lämmin niin jaksan ehkä jopa raahautuu ulos tekemään jotakin tai näkemään kavereita :) Mun tekee sikana mieli mennä shoppailee mutta vikat rahat meni perjantaina henkilökorttiin jonka vihdoinkin sain aikaseks mennä hakemaan poliisiasemalta. Sitä ennen piti mennä hakee passikuva. Henkkareihin ja passikuvaan meni yhteensä noin 70e rahaa ja nyt tunnen itteni köyhäks :D Joku lottovoitto kelpais mulle nyt !

12 kommenttia:

  1. Toi Ginan mekko tosiaankin on ihan mielettömän ihana!<3 Ja muutenkin oot tosi kivoja löytöjä tehnyt! Mä en itse löydä kirppiksiltä juuri koskaan mitään! :-D

    <3: Anniina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii on<3! aijjaa höh :/ mä taas ostan varmaan puolet mun vaatteista aina kirppareilta :D

      Poista
  2. Aivan ihana tuo asu ja mekko myös !♥(; itekki ostelen tosi paljo kirppareilta vaatteita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia<3! :) jep! kirppiksilt saa kyl tosi halvalla kaikkee :D

      Poista
  3. Ihana tää sunkin blogis!<3 Sait juuri uuden lukijan ;)

    VastaaPoista
  4. Ihana toi kultainen niitti koru!

    http://dolcevitat.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Onpas nätti tuo ginan mekko, tosi hyvä löytö! :)

    VastaaPoista
  6. ooooh toi ginan mekko!!! :o uskomattoman ihana, mä haluun tollasen kans! :)

    VastaaPoista