tiistai 17. huhtikuuta 2012

Kiharoita

Tein tänää ensimmäistä kertaa elämässäni suoristusraidalla kiharat. Tai ainakin jotkut sen tapaiset. Mun piikkisuoriin hiuksiin on aika vaikee saada mitään isoja kiharoita joten noista nyt tuli tollaset luonnonkiharoiden näköiset.
Ja innostuin kans muokkailee vähän noita kuvia et älkääs ihmetelkö :D !


Innostuin kans laittaa piiiitkästä aikaa punasta huulipunaa. Toi mun huulipuna on jotai miljoona vuotta vanhaa ni mulla on sitä vieläkin huulissa vaikka laitoin sitä joskus aamupäivästä. Ei vaan lähe vaikka oon yrittäny saada pois.. Toi on kyl sellane huulipuna mitä ne mainokset aina lupailee, kestää varmasti sen 24 h :D


Tänään oon ollut vaan koko päivän kotona. Paitsi aamulla heräsin Japilta ja sieltä talsin juna asemalle ja sieltä sitten himaan mutta tota lukuun ottamatta en oo tainnu ulkona käydä. Joo ja kouluahan mulla toki ois ollu mutta meillä oli joku siivouspäivä joka ois päättyny jo klo 12 ni en sit jaksanu mennä. Muutenki sato lunta ja räntää ja mulla oli nahkatakki päällä enkä tienny että onko sitä siivoomista ulkona vai sisällä ni päätin jättää menemättä. Enhän mä oo tuolla siivoomista opiskelemassa. Haha mun asenteessakin toki ois ehkä vähän parantamisen varaa :D Mut oon vaan niin laiska siivoomaan mitään että no thanks.

Sitten vielä hieman päivän outfittia. Kyl huomaa että keväällä / kesällä mulla tulee tuplasti enemmän näitä asukuvia kuin talvisin. Silloin mä pukeudun vaan niihin vaatteisiin mitkä on lämpimimmät päällä :D



takki kirppis / toppi valtteri ( gina ) / hame itsetehty / legginsit lindex  (kenkinä toimi conssit jotka ei mahtunu kuvaan :D )


haha kattokaa meiän coolia ovikoristetta :D Pääsiäinen tosin tais mennä jo...

6 kommenttia:

  1. kivat kiharat ! :) mä en onnistu tekee suoristusraudalla ollenkaa kiharoita :/ ja punaset huulet sopii ! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :)! joo mullaki kesti aika kauan saada ees noi aikaseks :D

      Poista
  2. ihana toi sun päivän asu tykkään paljon!! ja muutenkin olet nätti :)
    ja mukava blogi tästä sait yhden uuden lukijan !
    http://thisismylifenotanyoneelse.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooi kiitti tosi paljon :)!
      jee uudet lukijat on aina tervetulleita :D!

      Poista