torstai 19. huhtikuuta 2012

Uudet lasit

Moi :)! Tänään meillä piti olla koulussa jotai siivoomista taas kerran mutta sitten ku mentiin Annan kaa sinne siivous paikalle niin siellä ei ollutkaan ketään ja sitten selvis että meillä ei ees tänään oo koulua. No sitten olin keskustassa Tuulin kaa kun se on nyt lukulomalla ja sattu olemaan kotona :) Kierreltiin kauppoja ja käytiin hesessä syömässä. Löysin Lindexistä vihdoinkin ne täydelliset pilotti lasit! Hintaan 8e. Olin kahen vaiheilla että ostanko noi lasit vai yhet toiset. Tuulin mielestä ne toiset oli kivemmat mut mä pidin pääni ja ostin noi koska ite tykkäsin ehkä enemmän noista :)


Noi on tollaset peilaavat lasit joten mä näyn tuolta linsseistä kun otin tota kuvaa :D


takki veromoda / paita kirppis (JC) / hame kirppis (GT) / lagginsit lindex / laukku kirppis (pieces)


Mun hiukset näyttää kuvissa aina oudon värisiltä. Joskus ne näyttää ihan sellasilta punaruskeilta ja joskus ihan mustilta :D Noi kyl kaipais taas kipeesti uutta väriä ja latvojakin pitäis leikkaa kun alkaa taas näkyy vähän kakshaaraisia. Enkä tiiä mitä teen tolle otsikselle? Jotkut kaverit on sanonu että mulle sopii paremmin toi "vino" otsis mutta en sit tiiä et annanks ton vaan kasvaa vai leikkaanks takas sen suoran otsiksen? Mielipiteitä otetaan vastaan :D !


Tosta paidasta on tullu jo melkein mun lemppari paita. Luulin ettei mun iho kestäis tota pitsii mutta ihan hyvinhän mä tota kestän. :D


Ja lopuks öö ilmeisesti joku laukun esittely kuva :D Huomenna meen hakee mulle uusia henkkareita koska menin hukkaamaan sen mun passin. Jos oisin vielä alaikäinen ni en tarvis henkkareita oikein mihinkään mutta kyllä tää vähän ketuttaa kun ei voi ite ostaa omia juomiaan tai ei pääse kavereiden mukaan baariin, vaikka en mä nyt siellä juuri käykkään. Oon ollu 18v jo yli 7kk ja oon tainnu käydä baarissa kokonaiset 4 kertaa :D No eipähän mee ainakaan rahat hukkaan :D!

12 kommenttia: