torstai 10. toukokuuta 2012

100 lukijaa !

Olin aika hämmästyny aamulla kun kun näin että mun blogin lukijamäärä on kohonnut jo yli sataan lukijaan. Tää piristi mun muuten ankeeta päivää huomattavasti :)! Kiitos siis kaikille jotka jaksaa mun sepustuksia lukea :D ! Eilen ei tullut postausta koska olin kipeä enkä jaksanut oikeen olla edes koneella. Vielkäkin kyllä oon kipeä mutta en enään niin paljoa kuin eilen. Eilen aamulla kun heräsin niin mun olotila oli aika karsee. Tuntu et pää paino jotain 50kiloa kun se oli niin täynnä räkää. Kurkku oli kipee ja lämpöäkin oli. En tiiä että onko tää jotakin koivu allergiaa vai ei koska mun mielestä mulla ei oo ennen ollut mitään tälläsiä allergioita? Tässä nyt eka parit kuvat eiliseltä:


Otin meiän katista kuvan ku se nukku.. haha kuka oikeesti nukkuu tollein ? :D


Tilattiin eilen äitin kaa kebabit kun sekin oli kuumeessa kotona. Järvenpään pizzeria Amanda on ihan paras ! Sieltä saa parhaimmat pizzat ja kebabit :) Haha ekan kerran tilattiin tuolta kebabit joskus vaan ton nimen perusteella koska mun pikkusiskonki nimi on Amanda :D


Värjäsin eilen hiuksetkin. Nyt ne on tollaset ihan tumman ruskeat.


takki veromoda / mekko kirppis (gt) / laukku gussaci / kengät converse


Nyt mun pitää soittaa yhteen paikkaan jonne mulla oli eilen aika varattu ja unohin sitten mennä sinne.. Mun pää ei kestä kuumetta yhtään. :D Varsinkin jos mulla on tosi korkee kuume ni oon ihan sekasin aina. Nään kaikkee outoo ja en oo yhtään täs mailmas silloin. Meiän suvus on jotenki alhanen ruumiinlämpö ja eilen kun mulla oli 37.3 niin olin ihan laginen koko päivän. Joillekkin muille toi lämpötila ei varmaan vaikuttais mitenkään :D Ratsastuskin jäi eilen väliin ton takia...

8 kommenttia:

  1. Ihanat noi uudenväriset hiukset. Ja superihana kissa, hauska nukkumistapa tosiaan :D
    Toi on upee toi sun mekko/toppi. Tosi kiva.
    Parane pian, tää aika tuntuu olevan monelle sellanen et tulee helposti kipeeks. Itelläni oikee silmä turvonnu melkee umpeen, kiitos siitepöly (y)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia :)! haha joo meiän katti on kyl vähän omalaatunen :)
      auts :S! ei oo varmaan hirveen kivaa toi silmän umpeen turpoominen :O paranemisia sinnekkin päin siis :)!

      Poista
  2. vaau sullakin on hieno blogi! (:

    voi, jumaloin sun hiuksia:O ja toi mekko on mielettömän ihana!

    VastaaPoista
  3. Sun kissa! :D Ja tuo kebab-annos, äääääää kauhea nälkä mutta pesin jo hampaat. Muutenhan tilaisin jostain kotiinkuljetuksella tuollaisen, haha.

    http://colours-and-carousels.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Tuo mekko on todella kiva! Taidanpa liittyä minäkin lukijaksi, sen verran kivalta sun blogi vaikuttaa :)

    VastaaPoista