perjantai 11. toukokuuta 2012

musaa ja asukuvia

Heippa :) Tänään on ollut ihan mukava päivä. Mulla on ollut ihan hurjasti ylimäärästä energiaa koska kaks edellistä päivää olin vaan kipeenä kotona ja Japilla tekemättä oikeestaan mitään. Ilma vaan on ollu kyl aika masentava tänään ja huomenna toi sää ei kuulemma muutu vielä mihinkään. noo, eipä voi mitään.. Tässä hieman asukuvia:


Löysin tossa pari päivää sitten ton mun ensimmäisen nahkatakkini. Muistan ku ostin ton joskus vuosia sitten ruotsista tai virosta kun oltiin mun siskopuolen ja sen mutsin kaa shoppailemassa siellä, ja olin sika iloinen koska nyt mullakin oli nahkatakki niinkuin miljoonalla muullakin sen ikäisellä suomalais tytöllä :D hehe.


takki jostain / paita kirppikseltä (lindex) shortsit kirppikseltä / kengät kirppikseltä (converse)


En oo pitkään aikaan laittanu tänne mitään musaa ja nyt kun ei oikeen oo mitään puhuttavaa tai kuviakaan niin tässäpä siis biisejä mitä kuuntelen eniten tällä hetkellä :) Kellään yhtään samanlainen musamaku kun mulla? :D



haha hoilasin tänään yksin himassa tota vikaa biisiä, mahto kuulostaa hienolta ku en tosiaa tiiä ees mitä kieltä toi on :D

2 kommenttia: