perjantai 18. toukokuuta 2012

Otsikko

Oon tässä miettiny noin 10 minaa otsikkoa tälle postauksella ja tuntuu et aivot alkaa koht valuu korvista ulos ku pää lyö niin tyhjää.. Jotenki on tosi sellane saamaton ja väsyny olo vaikka oonki nukkunu ihan hyvät yö unet.. Mun piti eilen tehdä postaus mutta en sitäkään saanu aikaseks.. :D No parempi myöhään kun ei milloinkaa.


Käytiin Suvin ja Tuulin kaa keskiviikko iltana vähän ajelemassa ja syömässä mäkissä. Nää ylläolevat kuvat oteltiin Suvin kaa sillä aikaan kun venailtiin että Tulppu tulee hakee meitä sen äitin autolla.


Siinä mun annos :D En tiiä millä aivoilla mä ajattelin tota tilatessani koska tilasin 6 nugettia, tuplajuustohampurilaisen ja ranskikset. Ei ehkä kuulosta kauheen paljolta mutta jaksoin syödä vaan puolet tosta hampparista ja 5 nugettia.


Istuttiin tuolla mäkkärissä melkein tunti kunnes alettiin ihmetellä et miks me ollaan ainoot ihmiset siellä ja sit naureskeltiin että kaikki on varmaan lähteny kun ei oo kestäny kuunnella meiän viisaita juttuja. Mietittiin mm. sitä että mitä eri vikoja me löydettiin tosta mäkistä, ja niitähän löyty :D ! Sitten kun oltiin siinä aikamme naureskeltu joku työntekijä tuli sanomaan että tää paikka on jo mennyt kiinni että jos viitsisitte pikkuhiljaa alkaa lähtemään. Luultiin tosiaan että toi mäkki ois auki 24/7. Ja siitäkin tuli hyvä valituksen aihe. Ollaan me sitten mukavia asiakkaita.

Mäkin jälkeen lähettiin vaan ajelemaan ympäriinsä kunnes kyllästyttiin ja käytiin siwassa ostamassa karkkia ja kaikki lähettiin himaan...


Oon nyt jotenki tykästyny noihin ranskalaisiin pastilleihin (miks mä muistin et noi ois amerikkalaisia..?)..


takki ruotsista / toppi, kengät, farkut & huivi kirppikseltä


Eilen oli ihanan lämmin päivä (sateita lukuunottamatta) ja oli ihanaa kun ulkona tarkesi pelkässä ohuessa pitkähihaisessa. Tänään toi ilma näyttäis jo olevan vähän kylmenemään päin... Kesä tule jo!!


Kello on kohta jo kolme ja en oo syöny vielä mitään lämmintä ruokaa tänään kun oon liian laiska käymään kaupassa joka on noin 200m päässä meiltä. Oon vaan kitkutellu tän aamupäivän leipäjuuston, viinirypäleiden ja fanipalojen avulla :D Kai sitä on kohta pakko sinne kauppaan lähteä...

6 kommenttia:

  1. Oi että, mitä ihania kirpparilöytöjä,etenki toi toppi! <3 Ja oot tosi nätti ja toi banneri ihana:))

    http://dreamslikealace.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ne toiset, ne isommat karkit missä on mm oranssin värisii ne on amerikanpastilleja.

    VastaaPoista
  3. millä kirppiksellä yleensä käyt? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. valtterissa ja sitten järvenpäässä olevassa eurosetissä :D

      Poista