keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Sandaalit jalassa

Nyt kyllä näyttäis siltä että kesä on vihdoin kotiutunut tänne suomeenkin. Converset taitaa jäädä nyt vähäks aikaa kenkähyllyyn ja sandaalit ja ballerinat pääsee taas pitkästä aikaa jalkaan. Tänään aamulla laitoin ekaa kertaa jalkaan noi Spiritstoren sandaalit ja eikä tullut ees rakkoja? Yleensä mulla tulee aina kaikista uusista kengistä rakot..


Tänään koulun jälkeen lähin Taran (meidän koira) kaa pienelle kävelylenkille kun oli niin ihana ilma. Tara alkaa olla jo aika vanha ja sillä on joku hirvee yskä ollut jo ties kuinka kauan mutta eipä noi arvauskeskus eläinlääkäritkään oiken osaa tehdä asialle mitään :(


Lakkasin varpaankynnet hopeiksi niin ne sopii hyvin yhteen noiden kenkien kaa :)


Lenkin jälkeen tuli niin sika kuuma että oli pakko vetää yks tollanen mars jätski vaikkakin mun piti säästellä noita... :D


En voi uskoo että koulua on jäljellä enään vähän reilu viikko <3!! Joka kesän alussa mulla on aina hirveet suunnitelmat että sitten meen uimaan ja mökille ja shoppailemaan ja laivalle ja ulkomaille ja "road tripille" ja oon kavereiden kaa ja meen konsertteihin mutta ikinä sitten en saakkaan melkeimpä mitään aikaseks vaan löhöilen vaan puol kesää himassa :D Kesäkuussa vois oikeesti nyt tehä vaikka jotakin kivaa koska oon koko heinäkuun töissä.. Onneks ne on ulkotöitä niin ainakin saan kivan rusketuksen! Paitsi että mulla on jostain tullu hirvee ihosyöpä kammo niin aurinkorasvaa ei sovi unohtaa himaan... :D

Ja sitten vielä tähän loppukevennykseksi yksi kuva minkä löysin Tuulin kamerasta. Mulla tais olla nälkä tai jotain :D?


8 kommenttia:

  1. toi vika kuva on just söpö :D::D

    VastaaPoista
  2. Heyy käy tsekkaamassa mun blogista (http://chancetobefree.blogspot.com/) Liebster Blog- postaus, sunkin blogi löytyy sieltä listalta !! :--)

    <3Jenna

    VastaaPoista
  3. miten pysyt noin hoikkana !!! tarvitsisin apua , olen 10 kiloa ylipainoinen ja tämä kuulostaa tyhmältä kun tulen kysymään neuvoja jostain blogista... mutta jos voisit kertoa pari vinkkiä ? :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllähän neuvoa saa aina kysyä :)! Ei mulla oo oikeen mitään "keinoa" pysyä hoikkana koska en liho kovinkaan helposti.. Mut juon kyllä ihan sikana vettä ja se nopeuttaa aineen vaihduntaa :D Sit harrastan kans ratsastusta ja se on hyvää liikuntaa vaikka ei kaikki sitä uskokkaan.. :D

      Poista