tiistai 26. kesäkuuta 2012

American flag

En omista vielä yhtään Amerikan lippu kuosista vaatetta mutta jos ois tarpeeks rahaa niin ylläolevevasta kollaasista noi kaikki menis kyllä mun ostoskoriin. Noi bikinit on täällä blogin puolella ennenkin vilahtanut ja en oo vaan saanu niitä pois mun mielestä koska ne on niiiin kivat! Mun ois pitänyt laittaa tähän kollaasiin mukaan myös Amerikan lippu converset mutta unohdin :D Nekin on aika päheet. Mitäs mieltä te ootte näistä vaatteista? :)

Asiasta kukkaruukkuun. Kävin tänään pikaisesti kaupoilla ja Lindexiin oli tullut ihan sairaan kivoja farkkuja/housuja! Etenkin ne haalean lilat ja turkoosit pökät jäi kummittelemaan mun mieleen. 32euron hinta on nyt tähän hätään vähän liian suolainen mulle joten nyt taidan tyytyä vaan housuista haaveiluun... Jos noita kyseisiä housuja myydään Lindexissä vielä sitten heinäkuun lopussa kun saan palkan niin ne täytyy kyllä ehdottamasti käydä ostamassa :)


Yllä on ne kyseiset housut liilana versiona. Kaupassa ne näytti kyl kivemmalta kun tossa kuvassa :D


PS. Laitoin nyt blogikirppikselle monia uusia juttuja joten käykääs huutelemassa :) Sinne meni mm. alla olevat tuotteet ja monia muita ;)!



10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. No niinpä näkyy.. netti kaupas ei oo kokoja enää :D äh.

      Poista
  2. Muakin on alkanu tuo amerikanlippumeisinki kiehtoa! Tulis jo palkkapäivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) joo mäki tässä odottelen palkkapäivää :D

      Poista
  3. Kivat noi biksut, pakko harkita ostamista :D

    VastaaPoista
  4. voi että mä rakastan tota sun banneria! :)

    VastaaPoista