perjantai 15. kesäkuuta 2012

hietsussa

Koko eilinen päivä meni Helsingissä. Lähin sinne 12 aikoihin ja kotona olin muistaakseni vähän ennen ysiä illalla. Mulla oli yks sellanen rokote juttu missä otettiin myös verikoe ja kaikkea muuta mukavaa.. Multa otettiin yks putkilo verta ja nyt tossa käsitaipeessa on tollanen pienenpieni mustelma. Inhoon neuloja aika paljon ja verikoe ja rokote samana päivänä ei ollu mitään kovin miellyttävää. Mut onneks siitäkin on nyt selvitty :D !

Kun olin tullut tuolta rokote mestasta niin treffasin Pauliinan foorumin mäkissä ja se tuli mun seuraks sinne istumaan ku mä söin nopeesti nugetit ja ranskalaiset.


Mäkin jälkeen nähtiin pari Pauliinan kaveria ja mentiin sitten porukalla hietsuun ottamaan aurinkoa pariks tunniks. Ja mä en ihme kyllä palanut yhtään :D Yleensä palan tosi helposti. Pauliina oli ottanut mulle mukaan jotain ulkomailta ostettua aurinkorasvaa joka haisi ihan kaljalta! Haha siellä mä sitten kuljin kaljan hajusena ympäriinsä....:D


Oltiin tuolla joskus neljän aikoihin ja silloin siellä oli jo suht paljon ihmisiä. Lähin sieltä sitten joskus kuuden maissa kun alko tulla jo vähän viilee ja mun piti olla puol kasilta kotona koska piti vahtia siskoja. Suunnitelmat menikin sitten vähän uusiks thanks to VR. Mun piti mennä järvenpäähän junalla joka lähtis stadista 18.48 mutta sitten se juna tulikin sinne vasta 19.18... Tuolloin mun ois melkeimpä pitänyt olla jo kotona... Sitten kun se juna vihdoinkin tuli niin se kulki hitaammin ku mummo hangessa ja pysähteli kokoajan... Perillä himassa olinki sitten tosiaan siinä vähän ennen ysiä...

Kävin eilen stadissa myös vähän shoppailemassa siinä välissä kun odotin että Pauliina tulee stadiin. Löysin Gina Tricotista kolme aikas kivaa juttua ;)


Toi toppi sopii hyvin yhteen noiden mun mustien korkeevyötäröisten shortsien kanssa. Minkään muun vaatteen kanssa tota ei oikeen voikkaan pitää koska toi on niin lyhyt että napa näkyis muuten. Ja ite en tykkää napapaitoja käyttää :D Hintaa tolla oli 10e.



bandeau 6e.


bandeau 8e. Tää on just tämmönen mitä oon ettiny jo kauan! Ja nyt löyty eikä maksanutkaan paljoa.

Tän päivän suunnitelmat on vielä vähän auki. Huomenna meen todennäkösesti valtteriin myymään Emmin kaa :) Onko kukaan muu tulossa valtteriin huomenna :D ?

4 kommenttia:

  1. Hieno blogi täällä !! Liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan näköinen tuo Ginan toppi sinun päällä! Oon itsekin tuota sovitellut, mutta oon sen verran pitkä tai jotain kun tuntu, että mulla masu jäi jotenkin paljon paljaammaks etten sitten kehdannu ostaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :)! joo mäki oon reilut 170cm ni mustki tuntuu vähä samalt mut oli pakko silti ostaa ku toi oli nii kiva :D

      Poista