tiistai 3. heinäkuuta 2012

Ensimmäinen työpäivä

Mulla ei siis maanantaina sittenkään vielä ollut töitä vaan vasta tänään. Onneks tajusin kysästä siltä työnantajalta vielä tarkemmin koska muutenhan mä oisin mennyt maanantaina turhaan kello seitsemäksi aamulla tonne :D Se ois varmaan lievästi sanottuna ärsyttänyt.
Tänään oli sitten herätys paria minuuttia ennen kuutta ja jostain kumman syystä heräsin jo ennen herätyskelloa?! Minä joka nukun joka aamu vähintään kymmeneen :D Eikä mua ees jännittänyt toi töihin meno niin en tajuu että miks heräsin jo niin aikasin....


Eilen sitten kun sainkin tietää että ei ollut töitä vielä niin mentiin Japin kaa jäken rantsuun istumaan ja nauttimaan kesästä :D Alunperin oli tarkoitus mennä yhdelle uima rannalle mutta oli niin tuulinen ja suht vilpoinen päivä että tyydyttiin sitten vaan istumaan hetki tuolla rantsussa..


Ois pitänyt ottaa leipää mukaan kun tuolla oli niin paljon sorsia. Ei ne kyllä ton lähemmäs meitä sit uskaltanut tulla :D



Rantsun jälkeen mentiin Japille kattomaan telkkaria ja herkuttelemaan :D Toi missä on noi mustat karkit on mun karkkikippo koska Japi ei tykkää mustista karkeista ja mä tykkään ;D Aika kätevää.

Aamulla sitten aikanen herätys ja töihin... Oon siis töissä Järvenpään kaupungin puisto puolella eli suomeks sanottuna kitken rikkaruohoja, ajan nurmikkoa ja kerään roskia yms. Aika rankkaa työtä sinänsä ja nyt mun polvitaipeet tekee kuolemaa... Niitä särki jostain syystä jo ennen töitä ja kokopäivän kävely ja kyykkiminen ei yhtään auttanut asiaa. Yks hyvä puoli tossa työssä on se että siinä ruskettuu hyvin! :)
Tänään töissä sattu kyllä aika omituinen juttu :D Olin kitkemässä yhestä leikkipuistosta rikkaruohoja yhen telineen takana ja sit näin ku sinne puistoon tuli kaks n. 60-70 vuotiasta mummoa. No toinen niistä mummoista sitten rupes roikkumaan niissä telineissä kun ei ilmeisesti huomannut mua :D Siellä sitten pidättelin naurua ja eipä ne tainnut mua ees huomata :D Mistä lähtien mummot on käynyt leikkipuistoissa?? :D

Töiden jälkeen sitten kävin äitin ja siskojen kaa jätskillä :D


Söin jonkun uuden jätskin joka oli nimeltään tupla jätski. Niinkuin se suklaapatukka. En nyt oikeen osaa sanoa että oliko se hyvää vai ei.


Pikkulintukin tuli sinne kärkkymään josko joku heittäis sille ruokaa. Pakkohan mun oli sitten antaa sille vähän vohvelia :D Tää lintu oli huomattavasti kesympi kuin ne rantsun sorsat :D

2 kommenttia: