lauantai 14. heinäkuuta 2012

Helsinki visiitti

Eilen töiden jälkeen menin himaan pariks tunniks ja sit lähettiin Millan kaa junalla stadiin. Kun päästiin sinne niin molemmilla oli jo huutava nälkä joten asematunnelin hese alko näyttää liian kutsuvalta :D


Mun pitäs oikeesti rupee vähäntää hieman tätä hesessä käyntiä... Yhessä vaiheessa en käyny mäkissä ollenkaan kun olin kuullut siitä kaikkia ällöjä juttuja mutta nyt oon jo nekin unohtanut... :D Hesen jälkeen suunnattiin vastapäätä olevaan karkkikauppaan.


Löysin tikkarin.

Karkkikaupan jälkeen mentiin ratikalla kohti pikkuhuopalahtea mutta sit siellä olikin jotkin hemmetin tietyöt ja  lähettiin kävelee pari kilsaa jotain ihme reittiä koska ratikat ei vissiin enään kulkenut sinne päin. Tuolla oli kyl toisaalta ihan kiva kävellä kun oli hyvä ilma ja kauniit maisemat.


Sit ku päästiin perille mun faijalle niin ehostettiin itteemme vähän ja lähettiin ulos ottelemaan kuvia :) muhaha varautukaa taas miljoonaan pärstä kuvaan :D


Päälle pääs micmacin korvikset, ginan toppi, h&m:n toppi ja valtterista löydetyt balleriinat


Kuvien ottelun jälkeen Baux tuli kans mun faijalle ja sitten me alettiin Millan kaa vaan kiltisti kattoo leffaa ja mentiin suht aikasinki nukkumaan mut Baux  sit päätti lähtee jonnekki kreisibailaamaan :D Ja loppuenlopulta se ei sit ikinä päässy sinne Summer heattiin minne se oli matkalla :D haha.
Aamulla sitten oli puol 8 herätys ja lähtö valtteriin.Ratikat oli vieläkin ihan sekasin mut kyl me sinne sit pienen säätämisen jälkeen lopulta päädyttiin. Valtteri oli tänään yllättävän tyhjä eikä myyjiä ja ostajia ollut läheskään niin paljoa kuin yleensä. Mutta sitten jostain kumman syystä löysin enemmän tavaraa sieltä kuin koskaan ennen? No en valita :D


Ostin nää legginsit pelkästään noiden lahkeissa olevien vetskarien takia. 1,50e


Blingi toppi 2e. En tiiä et miks tää kuva käänty tällein päin mut eipä voi mitään.


Liivi 1e


h&m:n korsettitoppi 2e


mekko 1e.


Spiritstoren mekko 1e



mekko 1,50e

h&m:n shortsit 2e.


Mustat balleriinat 2e


Baarilaukku 1e. Baux nauro mulle et tää on mun miljoonas baarilaukku vaikken ikinä ees käy kuulemma baareissa... :D


Laukku 3e

Siinä ne ostokset sitten taiskin olla. Kun päästiin vihdoin valtterista ulos niin raahauduttiin puolikuolleina keskustaan kauheiden kantamustemme kanssa ja sit mentii (again) heseen. Baux ja Milla keksi sitten just ku oltiin päästy heseen että lähetäänkö raxiin... Siinä vaiheessa mulla oli jalat ainakin jo niin kipeet että mä pakotin ne tulemaan heseen :D


Yritin ottaa jotain epämääräistä kuvaa meiän laukuista ku kaikilla oli hirveet kantamukset. Mulla oli kaks isoo laukkuu ihan täynnä tavaraa, Millalla oli laukullinen ja pussillinen tavaraa ja Bauxilla kaikki mahtu laukkuun koska se ei ostanut niin paljoa.


Baux 19v päätti sit ostaa valtterista pupunkorvat.... :D No, kai näitä voi vappuna ees käyttää.

PS. laitoin blogikirpparille nää kengät:


12 kommenttia:

  1. mikä kamera sulla on? :)

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla et tykkäät mun blogista:) jos se kiinnostaa, niin käy toki liittyyn lukijaks:)

    http://piia-thisismylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo jään ainakin seurailee ekaks :)!

      Poista
  3. ihanat tyyllikät vaatteet sulla, ja myös aivan ihanat pitkät hiukset :D tosi mielikiintoinen blogi sulla on =)

    VastaaPoista
  4. oooh hese..<3 Tosi kivoja asukuvia! Toppi on ihana :-)

    http://trynalivemore.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. "baux".......:D ette oo tosissanne....?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mite ois taas sen oman elämän hankkiminen ;)?

      Poista