keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Keskiviikko

Ompa mulla taas omaperäinen otsikko! Jotenki sen keksiminen on aina niin vaikeeta ja sit kun haluis vaan päästä kirjottaa postausta niin keksii nopee vaan jonkun tylsän otsikon sille :D
Olin muistaakseni eilen illalla jättänyt vesilasin meiän olkkarin pöydälle ja bongasin hetken päästä että Mimosa yritti juoda lasista :D Oon aina tienny että tossa katissa on jotain hämärää..


Tää päivä kuluikin sitten pääasiassa vaan töissä ja Suvin kanssa hengaillessa. Töiden jälkeen poljin himaan, meikkasin, vaihdoin vaatteet ja lähin Suvin kaa laivapuistoon taas vaihteeksi. Ekaks menin Suville venaamaan  että se ois valmis ja sitten lähettiin.


Oon nyt laittanut mun kulmat vähän vaaleemmalla kulmakynällä koska hiuksetkin on haalistunut (puhun tästä aiheesta näköjään joka postauksessa). Mun mielestä ton värisetkin kulmakarvat sopii mulle ihan hyvin :)


Korvikset micmac/ toppi valtterista (GT) / hame kirppikseltä (Bershka) / kengät Spiritstore / laukku valtterista (o.i.s)




Näiden kuvien ottamisen jälkeen Suvi alkoi ottaa musta kaikkia järkeviä ja ei niin järkeviä kuvia. Hyppelin mm. sellasessa isossa keinussa ja pusikossa...




Ton ison keinun tolpissa oli kaikkii mielenkiintosia tekstejä... :D Vikan kuvan teksi on ehkä oudoimmasta päästä.




Sellasta. Viikonloppuna ois tarkotus mennä Japin kaa kattoo leffaan uusin Madacascar! Jee, se on varmaan hauska :D Ainakin edelliset osat on tullu katottua monta kertaa :) 


PS. Sitten kun tulee 200 lukijaa täyteen niin aattelin järkätä pienen arvonnan teille lukijoille ;)! 

8 kommenttia:

  1. voi että sullaki on tosi ihana blogi ! ja oot tosi kaunis :) Jään lukijaksi :)

    http://jennaaasd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. epäreilua että joku on noin kaunis! En yleensä kehu bloggaajia ku niitä kommentteja tulee aina tyylii miljoona :D mut nyt oli vaa pakko! ja ainii noi kengät heti mulle nyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww kiitos tosi paljon! toi kommentti piristi mun päivää ;D! :)) haha :D!

      Poista