sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Mä joka päivä töitä teen

Tänään onkin sitten mun vika vapaa päivä ennenkun mulla alkaa kesätyöt. Huomenna pitää mennä joskus ihan aamusta töihin ja olla siellä 8 tuntia. Oon nyt tän heinäkuun töissä ja sitten heinäkuun lopussa ja elokuun alussa mulla on vielä pari päivää vapaata :)
Perjantaina mentiin Japin ja kavereiden kanssa mun faijalle helsinkiin. Kuvia ei tullut kun muutama ja tässä ne nyt ois.


Iskä on nyt kuukauden mökillä jonka takia jääkaappi oli pois toiminnasta :D Japi sitten keksi että voidaan laittaa kylmää vettä lavuaariin ja juomat sinne. Ja kyllähän ne ihan tarpeeks kylminä tuollakin pysyi :)!


Istuin sohvalla tollein hiukset myttynä tuolla takaraivossa ja nää yhet sano että mulle sopis noin lyhyet hiukset :D Kuvakin piti tietty ottaa todisteeksi. Mulla tuli itestäni lähinnä mieleen salkkareiden Isabella noiden hiusten kanssa :D ..


Oli tosi mukavan lämmin ilta niin oli kivaa istua vaan parvekkeella nauttimassa ilta auringosta ja juomassa siideriä :D


Lauantai aamuna siivottiin ja lähettiin takasin himaan päin. Kotona kävin nopeesti ruokkimassa kissan (mutsi on mökillä ja mä oon kissavahtina) ja sitten mentiin kaupan kautta Japille :) Ostettiin sipsiä, dippiä, pizzaa, karkkia ja juissia :D Illalla sitten läskeiltiin ja katottiin telkkarista my super ex niminen leffa :D

Huom! Nyt teillä on vielä alle pari viikkoa aikaa huudella tuotteita blogikirppiksellä :) Kirppikselle pääset Tästä! Oon nyt lisäilly sinne vaikka kuinka paljon vaatteita ja muuta mukavaa :D mm. nämä:


8 kommenttia:

  1. hehhe isabella ;D mut joo kyl tollaset hiukset sopis ehk sit jossai 30v ku toi on tollane bisnesnainen-look :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D nii no vois kyl ehk sit 30 veenä vetää tollasen letin XD

      Poista
  2. hah, kätevä tapa pitää juomat kylmänä! :D
    ja sulle kyllä sopis tommoset lyhyet hiukset =)

    http://liveforlove-marika.blogspot.fi/ tässä mun blogi, käyhän kurkkimassa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha niin on kyl :D
      kiitti :)!
      Joo käyn kattelee :)!

      Poista
  3. heei (:

    http://sonnja-lifemine.blogspot.fi/2012/07/summerii.html

    VastaaPoista